Gå til innhold

Mattias!


Lengsel1365380312

Anbefalte innlegg

Lengsel1365380312

Hei!

Etter å ha lest innlegget ditt, har jeg en følelse av at vi er under samme BV og likt i prosessen!

Damen fra BV fortalte oss nemlig at det er to par til i vår alder i samme kommune som er likt i prosessen!?

Vi har også valgt Colombia og regner med å få en reise neste sommer... Vi håper, hvertfall! Spennende, ikke sant?

Skal dere gå for ICBF da? Siden det private har søke-stopp?

Vi kunne jo eventuellt mailes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Colombiamamma

Jeg er ikke Mattias, men er fra Romerike.

Er du også det??

Vi har i såfall Romerikstreff 29.08 på Kasjotten Hotel kl. 1930. Håper du kommer da. Har du vært der kanskje og jeg ikke vet hvem du er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengsel1365380312

Jeg er ikke Mattias, men er fra Romerike.

Er du også det??

Vi har i såfall Romerikstreff 29.08 på Kasjotten Hotel kl. 1930. Håper du kommer da. Har du vært der kanskje og jeg ikke vet hvem du er??

Gleder meg til å bli kjent med dere! Dato og tid på Kasjotten er notert - jeg har ikke vært med på samling tidligere, men kommer selvfølgelig fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colombiamamma

Gleder meg til å bli kjent med dere! Dato og tid på Kasjotten er notert - jeg har ikke vært med på samling tidligere, men kommer selvfølgelig fremover!

Gleder meg til å bli bedre kjent.

Vi sees på Kasjotten!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...