Gå til innhold

nedtelling ev. andre med søknad i BUFA med reg tidlig juni


Colombiamamma

Anbefalte innlegg

Colombiamamma

Som du/ dere ser er jeg aktiv her inne idag. Har dere fått papir fra BUFA ang. reg. dato eller ringte dere nedtelling(vet jo at dere har fått reg. dato)?

Sto det ca. 3-4 mnd behandlingstid hos dere også og ca. 250 foran dere i køen. Tror 250 er noe de skriver til alle eller??(Har inntrkk av det)

Er det noen som har fått et annet antall?

Høres ut som mange saker på 3-4 mnd. med sommeravvikling og det hele.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest krabben

Hei, Colombiamamma!

De ligg om lag eitt år etter oss i tid. I fjor var det vår tur til å få hjelp av sommarferien til ventetida på dåverande SUAK. Me fekk nøyaktig same brevet - 250 før oss i køen, og 3-4 mnd behandlingstid. Men dei greidde faktisk å halda det, trass i ferien. Me fekk godkjenninga på dagen fire mnd etter registreringsdatoen, sjølv om ferien var inkludert, så du kan godt håpa på det!

God ferie, og lukke til med resten av ventetida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colombiamamma

Hei, Colombiamamma!

De ligg om lag eitt år etter oss i tid. I fjor var det vår tur til å få hjelp av sommarferien til ventetida på dåverande SUAK. Me fekk nøyaktig same brevet - 250 før oss i køen, og 3-4 mnd behandlingstid. Men dei greidde faktisk å halda det, trass i ferien. Me fekk godkjenninga på dagen fire mnd etter registreringsdatoen, sjølv om ferien var inkludert, så du kan godt håpa på det!

God ferie, og lukke til med resten av ventetida!

Godt å høre at de jobber "effektivt" også i ferien.

Spennede å se hvordan det går med dere fremover nå.

Håper dere får tildeling om ikke så lenge.

Hvordan går det med husbyggingen? Send en mail til meg da og fortell.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Colombiamamma :-)

jeg ringte jo for som du vet så var det noe feil med datoen for inngått ekteskap.

Men vi har ikke fått brevet ennå! - så hvor mange som står i kø foran oss vet jeg ikke. Jeg ser i postkassen hver dag og håper å finne brevet slik at jeg kan sette den inn i permen med de andre pairene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valmue1365380326

Hei Colombiamamma!

Vi fikk brev 2. uken i juni (reg.dato 4/6-02). De skrev nok akkurat det samme til dere som til oss - sikkert et standard brev. Ca. 250 søkere foran i køen og 3-4 mnd. ventetid. Har hørt at de faktisk har klart og holde ventetiden på sommeren tidligere, så da kan vi jo bare håpe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...