Gå til innhold

Er det flere nye Kina søkere her ?


Puccini

Anbefalte innlegg

Hei til dere !

Etter å ha lest sidene her i mange måneder, og nylig tatt del selv, lurer jeg på om det er flere nye Kina søkere her ??? Har inntrykk av at de fleste med Kina som land er i mål snart. Det kunne vært artig å følge med andre Kinasøkere i startfasen. Vi har søknad hos BUFA, men har enda ikke fått reg.dato.

Hilsen så masse fra meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vet du hva, det har jeg også lurt på. Våre papirer ble sendt til Kina 15.november i fjor, og jeg kan ikke i farten komme på noen kinasøkere her inne som er "etter" oss. Utenom dere da! :-)

Men det må vel være noen flere vel? Riktignok er det kommet kvoter, men det blir jo likevel sendt mange søknader hver måned.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel kommet omtrent så langt som dere. Saken er sendt "Suak", men har ikke fått noe reg.dato ennå. Vi søker om barn nr. 2 fra Kina og bruker VB.

Hvilken forening bruker dere og hvor i landet bor dere ?

Vi bor i Ski, Akershus.

Ha en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinabarn

Hei, her er jeg også!

Vi har samlet inn alle dokumentene som skal til Kina og venter på underskrifter i UD(tror jeg det var). Håper å komme i juligruppen.

Vi tilhører AF. Vet noen hvor lang tid det tar fra dokumentinnsammling til registrering i Kina?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått reg. dato 17.06.02 i SUAK, så vi er vel sånn nogen lunde like langt.

Vi bruker Verdens Barn

Hei Sandnes !

Da er vi ganske nøyaktig like langt. vi fikk svar fra BUFA i dag - reg.dato 12.juni. Vi bruker også VB, og er fra Bergen.

Hilsen fra meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brilleslangen

Venter på svar fra BUFA på om jeg blir godkjent eller ikke.Er enslig søker. Søknaden ble registrert 1.feb, BUFA har krevd tilleggsrapport som ble sendt i begynnelsen av denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel kommet omtrent så langt som dere. Saken er sendt "Suak", men har ikke fått noe reg.dato ennå. Vi søker om barn nr. 2 fra Kina og bruker VB.

Hvilken forening bruker dere og hvor i landet bor dere ?

Vi bor i Ski, Akershus.

Ha en fin dag..

Hei Hilla!

Vi fikk svar fra BUFA i dag -reg.dato 12.juni. Som jeg svarte "Sandnes" - vi ligger likt i løypen !!

Vi bruker VB, og er fra Bergen. Spennende å følge med dere framover !!

Hilsen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på svar fra BUFA på om jeg blir godkjent eller ikke.Er enslig søker. Søknaden ble registrert 1.feb, BUFA har krevd tilleggsrapport som ble sendt i begynnelsen av denne uka.

Hei Brilleslangen !

Håper at du snart får godkjenningen !!! Spennende å følge med deg - vi kommer vel en stund etter deg i køen til Kina - fikk brev i dag om reg.dato BUFA 12.juni. Nå er det i hvert fall i gang !!!

Lykke til videre, og håper vi hører nytt fra deg. Forresten -vi bruker VB.

Hilsen så masse fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her er jeg også!

Vi har samlet inn alle dokumentene som skal til Kina og venter på underskrifter i UD(tror jeg det var). Håper å komme i juligruppen.

Vi tilhører AF. Vet noen hvor lang tid det tar fra dokumentinnsammling til registrering i Kina?

Hilsen

Hei der Kinabarn !

Dere er da 3-4 mnd(minst) foran oss. Fikk brev idag fra BUFA -reg.dato 12.juni.Det er så spennende å høre hva som skjer med dere andre, og hvordan dere ligger an i den lange løypen. Føler at det gjelder oss også på en måte.

Jeg kan ikke si jeg vet hvor lang tid det tar fra papirinnsamling til registrering i Kina, men VB har vel nevnt at søknadene ligger i køsystem før de sendes til Kina, og det kan ta et par mnd. før søknadene sendes. Dette visste du sikkert fra før. Eller kanskje jeg har misforstått ???

Lykke til videre!!!

Mange hilsener fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vet du hva, det har jeg også lurt på. Våre papirer ble sendt til Kina 15.november i fjor, og jeg kan ikke i farten komme på noen kinasøkere her inne som er "etter" oss. Utenom dere da! :-)

Men det må vel være noen flere vel? Riktignok er det kommet kvoter, men det blir jo likevel sendt mange søknader hver måned.

MVH

Hei der AAA !

Det kom jo opp en del nye Kinasøkere. Det er så artig å få vite litt om dere alle. Du er jo kommet langt i ventingen,og begynner vel å se lysningen snart. Når kan du regne med å få tildeling ? Det er vel litt tidlig enda, eller er det kanskje kortere venting for dere som er litt før.

Lykke til så masse fremover !!!

Hilsen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xue04

Vi har vel kommet omtrent så langt som dere. Saken er sendt "Suak", men har ikke fått noe reg.dato ennå. Vi søker om barn nr. 2 fra Kina og bruker VB.

Hvilken forening bruker dere og hvor i landet bor dere ?

Vi bor i Ski, Akershus.

Ha en fin dag..

Hei Hilla (og dere andre) like langt som dere med barn nr to fra Kina, papirene til BUFA, men venter på bekreftet registrering. AF. Det er langt fram! Min aktivitet her øker ettersom tildeling nærmer seg, så særlig aktiv er jeg ikke for tiden. Men er inne og kikker med jevne mellomrom, og kjenner spenningen etterhvert som nye tildelinger kommer, - og gleder meg med dere som endelig får reise! Dagene består av litt jobb og mye nr én!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der AAA !

Det kom jo opp en del nye Kinasøkere. Det er så artig å få vite litt om dere alle. Du er jo kommet langt i ventingen,og begynner vel å se lysningen snart. Når kan du regne med å få tildeling ? Det er vel litt tidlig enda, eller er det kanskje kortere venting for dere som er litt før.

Lykke til så masse fremover !!!

Hilsen fra meg.

Vi søker også på kina og håper på svar fra Bufa etter sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei der AAA !

Det kom jo opp en del nye Kinasøkere. Det er så artig å få vite litt om dere alle. Du er jo kommet langt i ventingen,og begynner vel å se lysningen snart. Når kan du regne med å få tildeling ? Det er vel litt tidlig enda, eller er det kanskje kortere venting for dere som er litt før.

Lykke til så masse fremover !!!

Hilsen fra meg.

Heia! :-)

Joda, her var det jo masse nye Kina-søkere likevel. men det ser ut som det er et

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Puccini!

Jeg har vært borte noen dager, så jeg er litt treg med å svare, men jeg er også Kina-søker! Var hos barnevernet og leste gjennom sosial-rapporten i dag, så jeg regner med at den blir sendt ila. uka. Dermed blir jeg også en av de mange som venter i kø hos BUFA!

Jeg er enslig søker, så ventetiden for meg blir nok lenger enn for dere. Uansett kan vi jo følge hverandre her inne!

Lykke til!

(Fint at du kom med dette spørsmålet slik at vi alle fikk en liten oversikt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forus1365380348

Hei!

Vi er et par fra Rogaland som er søkere til Kina. Papirene våre ble registrert i Kina i slutten av januar.

Prosessen fra vi startet i fjor sommer til papirene ble sendt har vært utrolig. Kun positive og hjelpsomme mennesker på alle nivåer. Sosialrapporten fra start til ferdig sendt gikk på 4 uker.

Vi gleder oss voldsomt. Vi registrerer at manger synes ventetiden er forferdelig lang. Det synes nok vi også, men samtidig er det en utrolig herlig følelse å gå å glede seg til det som forhåpentligvis kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi er et par fra Rogaland som er søkere til Kina. Papirene våre ble registrert i Kina i slutten av januar.

Prosessen fra vi startet i fjor sommer til papirene ble sendt har vært utrolig. Kun positive og hjelpsomme mennesker på alle nivåer. Sosialrapporten fra start til ferdig sendt gikk på 4 uker.

Vi gleder oss voldsomt. Vi registrerer at manger synes ventetiden er forferdelig lang. Det synes nok vi også, men samtidig er det en utrolig herlig følelse å gå å glede seg til det som forhåpentligvis kommer.

Heia!

Så kjekt med flere Kina-søkere fra Oljestaden da! :-)

Våre papirer ble sendt midt i november i fjor via VB. Det er vårt første barn. (og muligens siste..det får vi se på..hehe)

Hvilken forening bruker dere da?

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...