Gå til innhold

Karizza


karizza

Anbefalte innlegg

Da en venninne av meg tok livet av seg i fjor sommer, fikk jeg tusenvis av spørsmål, "Går det bra med deg?" "Hvordan går det?" osv osv... Det endte naturligvis med at jeg sa bare "Jotakk, det går fint..." før jeg gikk derfra med tårer i øynene fem minutter etterpå.

Jeg vet naturligvis at de mener det godt, og at de ønsker å hjelpe, men de gjør ikke saken bedre akkurat..

Jeg vil ikke gjøre samme feilen, så jeg spør... Hva skal jeg si når jeg møter noen som sliter med noe?? En venninne av meg har nettopp begynt på BUP, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si til henne hvis vi kommer inn på temaet..

I neste omgang er jeg vant med at folk bryr seg ikke når jeg har det trasig, og vet derfor ikke helt sjøl hva jeg skal gjøre... For jeg vet at det verste en kan gjøre er å ikke gjøre noenting..

Hjelp meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...