Gå til innhold

Kina-tildeling!


Gjest Melis

Anbefalte innlegg

Gjest Melis

Nå så jeg en Kinatildeling på APC-aprilgruppen. De hadde fått papirene sendt 28/4. Så da begynner det vel å røsse inn til resten av april og store deler av mai! Jippi!

Til sammenligning: Den første tildelingen i forrige runde kom fredag 31/5, til Finland og Irland. Senere på dagen kom også masse meldinger fra USA. Vi fikk tildeling allerede onsdag 5/6. Det var AF. VB fikk sine en uke etter det igjen. Så da kan kanskje AF-tildelingene komme onsdag som kommer og VB-tildelingene komme 3/7. (Nå er det bare dager om å gjøre, Noraførr!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler* du er like flink med statistikkene dine enda Melis - det egflott!!

Siden jeg ferierte da din tildeling kom, vil jeg bare nå benytte sjansen til å gratulere såååå mye med den lille sjarmørjenta!!! Ser for meg at du egentlig flyr lavt under taket for tiden, - har du pakkelisten klar? Når reiser dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper vi på en jevnt tildelingsstrøm fra Kina.......

Melis, tror du må ha blingset på kalenderen -for førstkommende onsdag er den 3/7 ... så håpet er at AF og Inoradopt får sine tildelinger i løpet av kommende uke - og da er det VB sin tur i uka deretter. For leeenge siden krysset jeg av for tildeling den 10/7 - og fortsatt ser jeg ingen grunn til å endre på det.

Spennende blir det i alle fall *smiler*

Takker og bukker for nyttig USA-informasjon som kommer fra dere som 'abonnerer' på APC-listene.

...Men nå er det helg, og da skjer det ikke noe på tildelingsfronten *lener meg tilbake og slapper av*

Ha ei fiiiin helg, alle sammen!

Klem fra ei tildelingsklar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, måtte dagene fram til neste tildeling gå fort fort!!

Jeg er så klar, så klar.

Ikke får jeg sove heller....

Så fint at du er med oss fremdeles, Melis, og gir oss de siste oppdateringene. Har dere fått noen reisedato?

Fra ei som vanligvis IKKE har søvnproblemer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis

Nå håper vi på en jevnt tildelingsstrøm fra Kina.......

Melis, tror du må ha blingset på kalenderen -for førstkommende onsdag er den 3/7 ... så håpet er at AF og Inoradopt får sine tildelinger i løpet av kommende uke - og da er det VB sin tur i uka deretter. For leeenge siden krysset jeg av for tildeling den 10/7 - og fortsatt ser jeg ingen grunn til å endre på det.

Spennende blir det i alle fall *smiler*

Takker og bukker for nyttig USA-informasjon som kommer fra dere som 'abonnerer' på APC-listene.

...Men nå er det helg, og da skjer det ikke noe på tildelingsfronten *lener meg tilbake og slapper av*

Ha ei fiiiin helg, alle sammen!

Klem fra ei tildelingsklar

Hei!

Ja, jeg blingset på den. :) Jeg mente selvsagt 10/7. Hodet er stappfult av pakkelister og gjøreting for tiden.

Så kanskje dere får tildeling om en ti dagers tid! Nå er det i alle fall ikke lenge igjen! Lykke til med den siste, hardeste ventetiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis

*ler* du er like flink med statistikkene dine enda Melis - det egflott!!

Siden jeg ferierte da din tildeling kom, vil jeg bare nå benytte sjansen til å gratulere såååå mye med den lille sjarmørjenta!!! Ser for meg at du egentlig flyr lavt under taket for tiden, - har du pakkelisten klar? Når reiser dere?

Hei Gin!

Takk for gratulasjon! :o)

Ja, nå nærmer det seg avreise! Det er så mange praktiske ting å gjøre men vi kommer vel i mål til slutt. Vi har ikke fått en helt sikker reisedato ennå, men det ser ut til at det blir om ca. 12 dager. Jippi!

Joda, pakkelisten er klar og vi har shoppet det meste, selv om masse gjenstår ennå. Dette er uendelig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melis

Ååååh, måtte dagene fram til neste tildeling gå fort fort!!

Jeg er så klar, så klar.

Ikke får jeg sove heller....

Så fint at du er med oss fremdeles, Melis, og gir oss de siste oppdateringene. Har dere fått noen reisedato?

Fra ei som vanligvis IKKE har søvnproblemer.....

Hei benie!

Jeg håper at dere får tildeling i uken som kommer. Det _er_ ganske tøft å vente sånn. Jeg synes at tiden før tildeling var den verste i hele prosessen. Verre enn tiden mellom tildeling og reise, den går lekende lett for mitt vedkommende. Det er så mye å gjøre likevel at tiden flyr.

Vi reiser om litt under 2 uker og den tiden trenger vi så absolutt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis

Jeg sjekket igjen nå, søndag morgen. Det kom en 10-15 tildelingsmeldinger på APC-listene fra fredag-tildelingene. Så da var det i alle fall ikke en enslig svale men en ny runde som er begynt.

DTC-datoene er fra slutten av april 2001 og slutten av mai-2001, så da stemmer vel ryktene i forkant om at de som skulle få nå, var 28/4-01 til slutten av mai-01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei benie!

Jeg håper at dere får tildeling i uken som kommer. Det _er_ ganske tøft å vente sånn. Jeg synes at tiden før tildeling var den verste i hele prosessen. Verre enn tiden mellom tildeling og reise, den går lekende lett for mitt vedkommende. Det er så mye å gjøre likevel at tiden flyr.

Vi reiser om litt under 2 uker og den tiden trenger vi så absolutt.

Lykke til!

Takk Melis, for oppdateringen -igjen.....

Jeg håper jo, egentlig er jeg ganske så sikker på at vi får tildeling en av de første dagene. Og jeg går rundt i ring, får ikke gjort noe fornuftig. Har vurdert å lage en nedtellings-tabell, der jeg kan krysse av for hver time som går:-o Da er det bra ille!!

Jeg er litt bekymret over at det går så lang tid fra tildeling, til man får en reisedato. Er det andre som vet om det er vanlig å få reisedatoen bare vel en uke før avreise til Kina?

Hilsen ei med sommerfugler i hele kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...