Gå til innhold

Skal jeg si det til henne?


Gjest Bfb

Anbefalte innlegg

En litt invikla situasjon.

Ekstypa til dama mi sender mld. stadig vekk, og det verste er at han har vært en skikkelig drittsekk både mot henne og familien. Vært en PEST og PLAGE. Dama mi har sletta nr. hans, brent alle brev osv fra han. Han har i tillegg trua meg over internett (mIRC) at jeg skulle ligge meg langt unna henne selv om hun likte meg og jeg henne.

Det har seg sånn at hun har et halskjede som han vil gjerne ha, skal jeg fortelle henne at hvordan jeg føler det? Altså, at jeg ikke har så særlig lyst til at de møtes og leverer kjede osv. siden han vært så drittsekk mot henne,familien og meg. Jeg har ikke lyst at hun skal være i kontakt med sånna mennesker (psykopater). Vi kan heller dra dit å levere det i postkassa. Eller hva synes dere jeg burde gjøre? HVa skal jeg si henne? Setter skikkelig pris på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"han har vært en skikkelig drittsekk både mot henne og familien. Vært en PEST og PLAGE. Dama mi har sletta nr. hans, brent alle brev osv fra han."

Høres ut som kjæresten din også syns han er fæl, historie og ikke vil ha mer med han å gjøre.

Hun syns kanskje også han er skummel, men vil kanskje ikke plage deg for mye med sånne tanker/følelser om ex'en.

Vis henne omsorg og forståelse ved å si at du syns han virker litt skummel, og at du ikke er trygg på han. Så kan det jo være hun er enig og glad for støtte? Så kan du jo si du ikke liker tanken på at hun skal møte denne plageånden aleine og gi han ting. Foreslå at hun sender halskjedet i posten? Rekommendert brev, så slipper hun mas om at det ikke kom fram....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...