Gå til innhold

Er dette vanlig i forhold`?


Gjest Bfb

Anbefalte innlegg

HAr ikke vært sammen med en på drøye 2 år.

Jeg liker kjæresten min sååå sinnsykt og jeg har varme følelser for henne! Skal jeg fortelle henne at jeg har varme følelser for henne. At jeg er forelsket i henne ++! Eller blir det for teit? Jeg fortalte henne at jeg var utrolig glad i henne sist gang og hun ble glad da! :-)

Er det vanlig å fortelle kjæresten sin hvor glad man er i henne hver gang vi møtes? At jeg elsker henne osv. Nå har ikke vi sagt av vi elsker hverandre siden vi har vært sammen i snart 2 uker.

Fortell litt da, and teach me:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilla

unnskyld, dette er ikke for å fornærme deg, men hvor gammel er du?

siden du skrev det forrige innlegget også reagerte jeg litt mer nå. du skriver at x'n til dama di gir deg trusler over internett..?

og du lurer på om det er rart at du/dere ikke har sagt dere elsker hverandre når dere ikke har vært sammen mer enn nesten 2 uker?

kanskje du/dere forhaster dere litt med å si/vise hvor mye kjærlighet dere har i forholdet?

kan godt være gla i hverandre på kort tid, men det å få følelser så sterke så du føler du kan si at du elsker henne mener jeg tar lengre tid enn to uker..

men lykke til framover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld, dette er ikke for å fornærme deg, men hvor gammel er du?

siden du skrev det forrige innlegget også reagerte jeg litt mer nå. du skriver at x'n til dama di gir deg trusler over internett..?

og du lurer på om det er rart at du/dere ikke har sagt dere elsker hverandre når dere ikke har vært sammen mer enn nesten 2 uker?

kanskje du/dere forhaster dere litt med å si/vise hvor mye kjærlighet dere har i forholdet?

kan godt være gla i hverandre på kort tid, men det å få følelser så sterke så du føler du kan si at du elsker henne mener jeg tar lengre tid enn to uker..

men lykke til framover:)

Det er herlig å få høre at man blir elsket av kjæresten sin, men hvis min hadde sagt at han elsket meg hver dag, hadde jeg begynt å lure på om det bare var en vane han hadde lagt seg til og blitt usikker på om han egentlig mente det. Jeg synes også det er for tidlig å si at du elsker noen etter to uker. Men kjærlighet kan jo vises like godt med kroppsspråk som med ord, og kosing og kjæling kan man absolutt drive med hver gang man møtes. Og spar heller de hellige tre ordene til spesielle stunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...