Gjest ikke undertegnet Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg har vært sykemeldt siden 11. april. Fikk tilsendt to utbetalingsslipper. En i slutten av april og en i begynnelsen av mai. Begge var av mindere beløp. Renet med de var for de resterende dagene arbeidsgiver ikke betalte for i april. det er lenge siden jeg leverte min forlengelse av sykemeldingen som varte til 21.juni. Har også nå levert enda en med forlengelse ut juli. Men har ikke fått noen penger. Kan det være legen som ikke har sendt inn en utdypende forklaring på min sykemelding? da burde jeg vel få informasjon om at de ikke har mottatt dette vel? Eller er det arbeidsgiver som kan ha glømt å levere den videre til Trygdekontoret? Er det trygdekontoret,arbeidsgiver eller legen jeg må kontakte? Jeg har fått feriepenger nå i juni av arbeidsgiver, men jeg skal ikke ha ferie før i slutten av juli, kan det være grunnen? Takknemlig for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61610-hva-kan-det-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.