Gå til innhold

(Tittel mangler)


imrad

Anbefalte innlegg

Jeg var svært aktiv i dette forumet første halvdel av 2001, men som noen av dere husker, så begynte barnet vi ventet på plutselig å vokse i magen min isteden.

Tenkte jeg skulle fortelle hvordan det har gått siden sist. Jeg slet veldig, måtte bruke krykker 2/3 av svangerskapet på grunn av bekkenløsning, det var vondt vondt vondt, men nå er alt over, heldigvis, ingen ettervirkninger, hører jo om de som er avhengig av krykkene også etterpå. Og så ble jeg stor stor kjempestor! Det var SÅ hyggelig å få spørsmål om jeg ventet tvillinger. Men neida, jeg ventet en kjempestor gutt som viste seg å være 4250 gram og 52 cm. 10 timer etter første rie kom han ut, da hadde jeg hatt pressrier i over en time og trodde at jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var svært aktiv i dette forumet første halvdel av 2001, men som noen av dere husker, så begynte barnet vi ventet på plutselig å vokse i magen min isteden.

Tenkte jeg skulle fortelle hvordan det har gått siden sist. Jeg slet veldig, måtte bruke krykker 2/3 av svangerskapet på grunn av bekkenløsning, det var vondt vondt vondt, men nå er alt over, heldigvis, ingen ettervirkninger, hører jo om de som er avhengig av krykkene også etterpå. Og så ble jeg stor stor kjempestor! Det var SÅ hyggelig å få spørsmål om jeg ventet tvillinger. Men neida, jeg ventet en kjempestor gutt som viste seg å være 4250 gram og 52 cm. 10 timer etter første rie kom han ut, da hadde jeg hatt pressrier i over en time og trodde at jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer etter første rie kom han ut, da hadde jeg hatt pressrier i over en time og trodde at jeg

Tydeligvis noe galt, får bare med deler av innlegget, sender det senere i steden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var svært aktiv i dette forumet første halvdel av 2001, men som noen av dere husker, så begynte barnet vi ventet på plutselig å vokse i magen min isteden.

Tenkte jeg skulle fortelle hvordan det har gått siden sist. Jeg slet veldig, måtte bruke krykker 2/3 av svangerskapet på grunn av bekkenløsning, det var vondt vondt vondt, men nå er alt over, heldigvis, ingen ettervirkninger, hører jo om de som er avhengig av krykkene også etterpå. Og så ble jeg stor stor kjempestor! Det var SÅ hyggelig å få spørsmål om jeg ventet tvillinger. Men neida, jeg ventet en kjempestor gutt som viste seg å være 4250 gram og 52 cm. 10 timer etter første rie kom han ut, da hadde jeg hatt pressrier i over en time og trodde at jeg

Gratulere med gutten, det er deilig når barnet er kommet så langt som i armene våre, enten det er adoptert eller egenfødt.

lykke til videre med en strevsom prossess som går i hundreder og femti :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...