Gå til innhold

Sjalusi...hm


Gjest BigBoy

Anbefalte innlegg

Gjest BigBoy

Jeg og dama mi hadd en bitte liten meningsløs diskusjon. Jeg vet ikke om det

kanskje er helt vanlig jeg, ekke så erfaren når det gjelder jenter jeg...

Har jo bare vært sammen med 1 tidligere. Men altså, dama mi var på hytta med

foreldrene og en kamerat og de to dro på en fest seinere. Jeg spurte hun om

hu dansa med noen, ja sier hun, oxo ble jeg bittelitt små sjalu. Men det er

kanskje vanlig at man danser med andre når man har kjæreste? Oxo spurte jeg

hun om hu hadde klina med noen, "nei ikke direkte klining" sier hu. Øh, hva

ska jeg tru? Jeg bli jo mer sjalu. Er det akseptabelt at kjæresten sin går

rundt med andre, danser, holder rundt andre av motsatt kjønn, gir klemmer

osv? Men er det akseptabelt at kjæresten kysser en annen? Selv om det ikke

har skjedd her så lurer jeg jo på hva du synes. Kanskje jeg ikke har noen

grunn til å bli sjalu? Liker ikke jenter gutter som blir sjalu? Jeg kan ikke

si at jeg liker noe særlig at kjæresten min tøyser og tuller rundt med

andre gutter. Er det akseptabelt at kjæresten flørter med andre gutter?

Håper på svar på alle spørsmålene mine jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gullet

Det er veldig vanlig at man kan flørte (meningsløst) med andre menn selv om man er i ett parforhold.Jeg forstår at du er usikker hvis dette er i begynnelsen av et forhold.

Uansett så lønner det seg ikke å bli sjalu.Jenter hater hvis guttene blir altfor sjalu.

Kan dere ikke snakke sammen om hvilke "regler" dere skal ha for forholdet deres.Fortell henne hva du synes på en smigrene måte uten at du prøver å låse henne fast.

Tilslutt , hvis det er deg hun er glad så kliner hun ikke med andre menn, men en klem og litt dansing er det ikke noe galt i.

Synes nå jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest batteri

Det er veldig vanlig at man kan flørte (meningsløst) med andre menn selv om man er i ett parforhold.Jeg forstår at du er usikker hvis dette er i begynnelsen av et forhold.

Uansett så lønner det seg ikke å bli sjalu.Jenter hater hvis guttene blir altfor sjalu.

Kan dere ikke snakke sammen om hvilke "regler" dere skal ha for forholdet deres.Fortell henne hva du synes på en smigrene måte uten at du prøver å låse henne fast.

Tilslutt , hvis det er deg hun er glad så kliner hun ikke med andre menn, men en klem og litt dansing er det ikke noe galt i.

Synes nå jeg.....

hmmm...jeg er nok av den litt mer sjalu typen, kan lett bli sjalu når typen min går rundt og holder rundt og klemmer andre jenter...liker det ikke.skulle ønske jeg ikke var sånn!!men jeg er jente jeg da..

men det at hun går rundt og kysser andre?ikke direkte klining, sa hun det?vel viss det er ett sånnt åpent forhold dere ønsker så, men da må dere begge få lov til å slippe dere løs på den måten, da kan ikke hun forvente noe annet fra deg heller...

vel det er nå min mening.virker som om det er mange foskjellige synspunkter rundt dette temaet....

men husk på at du må ta hensyn til dine følelser også, føler du deg utilpass med at hun g¨r rundt og flørter på denne måten, må du si ifra, da er det noe som ikke er som det skal.alle er forskjellige,ikke alle takler å se kjæresten danse med noen andre, det kommer an på hvor sjalu du er som person. og det å være sjalu er jo ikke noe du kan hjelpe for.men for mye er ikke bra. men litt flørting er lov, resten av verden må ikke stenges ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...