Gå til innhold

Takk for gratulasjonene!


Gjest ViTo

Anbefalte innlegg

Han er 7 mnd nå. Tenk at vi har blitt FORELDRE!!!! Gjett om tiden kommer til å gå sakte! Men jeg har mye moro i vente som kles kjøp og utstyrs kjøp - det har jeg jo aldri gjort før!

takk for gratulasjonene! Rart å endelig være den som blir gratulert, forresten!

Klem til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ViTo

Og gratulerer enda en gang.

Hvilke land er det dere adopterer fra? Vi selv skal adoptere fra Colombia, og vi venter no spennt på tildeling av distrikt og barn.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar en stund før man skjønner at man er blitt foreldre.

Jeg trodde også at tiden kom til å gå sakte, men den gikk med til handling av klær, utstyr, ordning av post, hundepasser, klesvasking ol. Og jeg jobbet til dagen før vi skulle reise. Det hadde enda ikke gått ordentlig opp for meg at vi hadde fått en sønn den dagen vi skulle reise. Men da flyet gikk ned for landing i Bogota, kjente jeg at sommerfuglene begynte å fly og de stoppet ikke før vi hadde hatt sønnen i våre armer en stund. Det var kjærlighet ved første blikk. Han var vår fra første stund. Det var så godt å treffe han vi hadde studert i 3 uker. Han var virkelig og for en skjønn prins vi hadde fått.

Vi føler oss så heldige som fikk han som sønn. Han var ment for oss.

Prinsen vår hadde 2 års dag på søndag. Tiden har gått fort. Vi fikk han i armene våre da han var 2,5 mnd og det føles som det var i går. Nå er han en stor og søt gutt.

Lykke til videre og god tur til sønnen deres :-)))

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ViTo

Og gratulerer enda en gang.

Hvilke land er det dere adopterer fra? Vi selv skal adoptere fra Colombia, og vi venter no spennt på tildeling av distrikt og barn.

vennlig hilsen

Vi venter også på distrikt og tildeling. godkjent 28.5. Krysser fingrene for oss all :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ViTo

Og gratulerer enda en gang.

Hvilke land er det dere adopterer fra? Vi selv skal adoptere fra Colombia, og vi venter no spennt på tildeling av distrikt og barn.

vennlig hilsen

Vi også venter på disktikt og tildeling. Vi ble godkjenti Colombia 17. april. Når ble dere godkjent? Morro med noen som ligger likt i løypa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også på distrikt og tildeling. godkjent 28.5. Krysser fingrene for oss all :).

Hei til dere begge. Kor kjekt å høre at vi er flere som ligger likt i løypa da. Vi vart godkjennt i colombia 12 juni. Dette er fårt første barn, så ventinga er pynton.

Men no i sommer får vi en liten forsmak på hva det vil seg å ha barn på ferie. Da drar vi på en liten tur sammen med niesen vår på 5 år. Kaptein Sabeltann er førtse prioritet, og der etter går turen til Gøteborg og Liseberg. Så dette blir ildprøva på det som skjer seiner i år!!!!!!!!

Må også berre fortelle hva lille**** sa en dag. Hun hadde en liten samtale med sin oldemor om at vi skulle sta å besøke sjølvate Kaptein Sabeltann. Pluteselig vart ho veldig alvorlig. Tror du Kari ( moren min) er redd Kaptein Sabeltann? Ej skal passe på ho ej!

Lille gullet mitt har blitt stort!!!!!!! sukk :-)

sommer klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei til dere begge. Kor kjekt å høre at vi er flere som ligger likt i løypa da. Vi vart godkjennt i colombia 12 juni. Dette er fårt første barn, så ventinga er pynton.

Men no i sommer får vi en liten forsmak på hva det vil seg å ha barn på ferie. Da drar vi på en liten tur sammen med niesen vår på 5 år. Kaptein Sabeltann er førtse prioritet, og der etter går turen til Gøteborg og Liseberg. Så dette blir ildprøva på det som skjer seiner i år!!!!!!!!

Må også berre fortelle hva lille**** sa en dag. Hun hadde en liten samtale med sin oldemor om at vi skulle sta å besøke sjølvate Kaptein Sabeltann. Pluteselig vart ho veldig alvorlig. Tror du Kari ( moren min) er redd Kaptein Sabeltann? Ej skal passe på ho ej!

Lille gullet mitt har blitt stort!!!!!!! sukk :-)

sommer klemmer fra

Høres ut som vår sommerstrategi. Vår niese på 5 år skal være med meg på kaptein sabeltann, deretter på overnatting i båten. Tror det er jeg som gleder meg mest!!!!

Neste sommer har våre kjære nieser noen å leke med og passe på når de kommer på besøk....TENK DET!!!

Lykke til med sommereventyrene....og lykke til med ventingen.

Det er forresten vårt første barn også...og jeg er helt enig i at ventingen er vanskelig. Gleder meg til å følge med dere her på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som vår sommerstrategi. Vår niese på 5 år skal være med meg på kaptein sabeltann, deretter på overnatting i båten. Tror det er jeg som gleder meg mest!!!!

Neste sommer har våre kjære nieser noen å leke med og passe på når de kommer på besøk....TENK DET!!!

Lykke til med sommereventyrene....og lykke til med ventingen.

Det er forresten vårt første barn også...og jeg er helt enig i at ventingen er vanskelig. Gleder meg til å følge med dere her på DOL.

Ja jeg tror no det er vi store "barna" som gler oss mest.

Go sommer, også snakkes vi senere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...