Gå til innhold

Sommer og midnattsol


benie

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har opplevd midnattsolen?

Hvis ikke, har dere gått glipp av noe vakkert i livet.

Jeg ser det regner sørpå'.....,det er jo en trøst.....

Jeg har litt problemer med å sove, men nyter stillheten og midnattsolen.........

Kanskje jeg skulle arrangere et treff (av noe slag) i "Midnattsolens land" slik at dere kanskje kan forstå hvorfor vi har valgt å bo akkurat her.

Jeg venter og venter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melis

Så du sitter oppe du også? Ganske forståelig. Jeg sitter her og gjenopplever tildelingsdagen fordi jeg oppdaterer hjemmesiden. Jeg har begynt på ferie nå og skal ikke på jobb på leeeenge.

Jeg håper det ikke er lenge igjen for dere nå. At det blir i denne uken.

Midnattsolen har jeg ennå til gode å se, men håper vi får sett den en gang. Ha en riktig god natt og jeg skal krysse alle fingrer for at tildelingstelefonen er like om hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Jeg bodde i Nord-Troms et år på midten av 90-tallet. Fikk sett midnattsolen en gang det året. Personlig så synes jeg lyset i januar når sola begynte å komme tilbake var mye mer spesielt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei benie,

jotakk, midnattsola har jeg opplevd mang en gang, men jeg er enig med brilleslangen at det blå lyset i mørketida er kanskje vel så vakkert!

Jeg har ingen soveproblemer.....ennå, men jeg forventer at det kommer, når tildelingene begynner å komme til Norge.

...Nå må det være like før?! Vi venter også...veldig mye....hver dag :o))

Ennå-tålmodig-hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...