Gå til innhold

Jippiii! BUFA sa ja!


mathilde -

Anbefalte innlegg

Nå er vi godkjente i BUFA! For en herlig sommerdag, selv om det regner litt! Colom og Sjøstjerne, vi kommer

etter... :o)

Dere som kjenner meg vet at jeg var litt (mye) bekymret for godkjenningen i.o.m. at mannen min er arbeidssøkende akkurat nå. Men det har altså ikke hatt betydning for godkjenningen vår. (Så vet dere det! Kanskje noen andre ble letta nå også?)

Nå er jeg bare glad og skal feire masse!!! *ut og kjøpe rødvin... tum-ti-tum*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med godkjenningen:-)

Lykke til med innsamling av papirer til Colombia. Og lykke til med ventingen. Det blir ICBF?

Deilig følelse nå rett før ferien:-)

Kos dere med godkjenningen!!!

Stor sommer hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :-)

Det er klart dere må ha rødvin på en sådan dag. Kos dere, og lykke til med resten av prosessen.

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Gratulerer så mye med godkjenningen. Jeg fikk også forhåndsamtykke idag. Adopterer som enslig gjennom VB. Skal adoptere et barn fra Kina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Colom

Graulerer og velkommen etter. Det er en deilig følelse ikke sant?! Vi holder på med dokumentinnsamlingen og venter kun på siste helseattest for å kunne sende inn dokumentene til AF. Målet er å få alt inn før ferien, men det går nok hvis legen har gjort som vi avtalte. AF er raske med å sende ut oppskrift på videre gang i prosessen så det er bare å stå på! Vi får holde hverandre oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mattias

Gratulerer så mye med godkjenningen, regner med at det er deilig å komme et (stort) skritt nærmere gullklumpen!

Håper selv på å få papirene våre til BUFA på mandag.

Klem fra din tidligere "venteromvenninne"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøstjerne

Er det ikke bra deilig??? Endelig kan man begynne med resten av "papirarbeidet" og alt som hører til den nye ventetiden!!!

GRATULERER!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med godkjenningen:-)

Lykke til med innsamling av papirer til Colombia. Og lykke til med ventingen. Det blir ICBF?

Deilig følelse nå rett før ferien:-)

Kos dere med godkjenningen!!!

Stor sommer hilsen fra

ICBF? Tja, først var vi fast bestemt på privat, men så ble jo de stengt. Så synes jeg at ICBF var helt OK, ventetid og alt tatt i betraktning, men nå har de jo åpnet (litt i hvert fall) for de private igjen... Hmmm.... vanskelig valg kanskje, på en annen siden; Orker jeg å vente så mye lenger nå tro??

He, he, det høres virkelig ut som vi har bestemt oss - ikke sant?! Ja, ja, vi lander vel snart, vi må jo det! Ambivalent hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...