Gå til innhold

Herlig med nye tildelinger fra Kina


Vente-Bente

Anbefalte innlegg

Vente-Bente

Hei!

Kjæææmpehyggelig å høre at tildelingene fra Kina er på vei til Norge!

Dette er mitt første innlegg her på DOL. Jeg er inne nesten hver dag å følger med, men nå var det på tide å engasjere seg litt mer.

Ekstra hyggelig å begynne på en dag da en har fått tildelinger.

Vi venter på tildeling fra Kina, og sendte våre papirer til Kina i september 2001. Tiden går ikke akkurat fort, men så lenge vi har mye å henge fingrene i på jobb og hjemme går det nok fortere enn det ellers ville gjort.

Vi har fra før en gutt på 5 år og han gleder seg veldig til å bli storebror.

Måtte det bli mange gladmeldinger i dagene som kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott nick du har valgt...

Ja,- vente er noe vi blir ganske gode til etterhvert!

Vi ligger en måned foran dere prosessen, og bruker VB.

Hvilken forening bruker dere?

Vi har også en gutt fra før (4 år) som gleder seg til å reise til Kina for å bli storebror.

Det eneste han gruer seg for er det ene stikket p.g.a. vaksinen!

I morgen reiser vi på ferie, men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten DOL nå i sommer. Jeg MÅ jo få med meg VB sine tildelinger som antageligvis kommer i neste uke...

God sommer til deg og dine!

Vi "sees" sikkert på nettet etter ferien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente-Bente

Så flott nick du har valgt...

Ja,- vente er noe vi blir ganske gode til etterhvert!

Vi ligger en måned foran dere prosessen, og bruker VB.

Hvilken forening bruker dere?

Vi har også en gutt fra før (4 år) som gleder seg til å reise til Kina for å bli storebror.

Det eneste han gruer seg for er det ene stikket p.g.a. vaksinen!

I morgen reiser vi på ferie, men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten DOL nå i sommer. Jeg MÅ jo få med meg VB sine tildelinger som antageligvis kommer i neste uke...

God sommer til deg og dine!

Vi "sees" sikkert på nettet etter ferien...

Det var koslig å få svar fra deg, det var litt stas å være inne på DOL å ha eget innlegg, og til og med få svar på det!

Vi bruker Adopsjonsforum som forening.

Det er ennå over to uker til vi tar ferie, men det er mye som skal gjøres på jobb før vi reiser. Vi skal ikke langt avgårde men ut på landstedet vårt, så får den store turen vente til november, desember eller januar. Vi har iallefall mye å glede oss til.

Jeg ønsker deg og din familie en riktig god ferie, også møtes vi nok på DOL etter ferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koslig å få svar fra deg, det var litt stas å være inne på DOL å ha eget innlegg, og til og med få svar på det!

Vi bruker Adopsjonsforum som forening.

Det er ennå over to uker til vi tar ferie, men det er mye som skal gjøres på jobb før vi reiser. Vi skal ikke langt avgårde men ut på landstedet vårt, så får den store turen vente til november, desember eller januar. Vi har iallefall mye å glede oss til.

Jeg ønsker deg og din familie en riktig god ferie, også møtes vi nok på DOL etter ferien!

Jeg har fulgt med på DOL en god stund og fikk lyst til å svare deg. Vi er Kina-søkere for andre gang, bruker AF og har CCAA dato 17.09.01.Vi er derfor i Septembergruppen begge to og skal kanskje reise sammen på hentereise. Jeg har ikke sett andre her inne som har september som registreringsmåned. Vi har en fantastisk flott jente på snart 4 år som gleder seg til å bli storesøster som vi ønsker å ha med på reisen, hva med dere? Vi bor utenfor hovedstaden.

Vi venter med lengsel og smerte på tildeling og har god trøst i DOL og andre adopsjonsnettsteder. Utrolig spennende å følge med når Kina tildelingene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...