Gå til innhold

Vi reiser......


Noraførr

Anbefalte innlegg

....om enn ikke til Kina ennå, så i alle fall på ferie noen dager. Er invitert i bryllup førstkommende lørdag og neste fredag blir Pappan min 60 år - så jaggu får vi litt å feire den kommende uka. Regner jo også med tildeling i løpet av neste uke *smiler bredt*

Etter at AF fikk tildelinger i går, så har hvilepulsen steget adskillig. Det er vel sånn det skal være når man har veer og er så klar, så klar til å bli MAMMA :o))

Dessverre er jeg avskåret fra DOL fram til onsdag 10/7, så hvis vi får tildeling før onsdag, så får dere ha meg unnskyld for at dere ikke får vite det sånn med én gang *ler*

I så fall lover jeg *kors på halsen* å komme med en oppdatering så snart jeg får kloa i en PC med internettilgang.

Håper at tiden fram til da blir å gå fort-fort-fort!

mange varme klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får da ikke gratulert deg før vi drar til Kina neste torsdag- tildeling er rett rundt hjørnet for dere nå.

Tiden fra tildeling til reise har gått kjempefort og jeg kan ikke helt forstå at vi drar om en uke :o)

Kos deg på ferie, stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke gi gamle damer som meg slike _overskrifter_, og så avslutte med en 60 års dag!!!

Jeg trodde dere hadde fått tildeling................. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke gi gamle damer som meg slike _overskrifter_, og så avslutte med en 60 års dag!!!

Jeg trodde dere hadde fått tildeling................. :-/

Ønsker deg selvfølgelig både en fin tur og fin feiring (kunne nesten høres ut som det motsatte :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint du sa ifra at du ikke har tilgang til internett før i slutten av uka...

Jeg reiser å hytta i ettermiddag og blir der i tre uker.(DEILIG!)

Men jeg vil ikke på noen måte gå glipp av gladmeldingen din, så jeg får vel sjekke opp om det finnes noen Internett-café i Øtfold-skjærgården???

God tur og god sommer!

Hilsen ei som venter med deg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint du sa ifra at du ikke har tilgang til internett før i slutten av uka...

Jeg reiser å hytta i ettermiddag og blir der i tre uker.(DEILIG!)

Men jeg vil ikke på noen måte gå glipp av gladmeldingen din, så jeg får vel sjekke opp om det finnes noen Internett-café i Øtfold-skjærgården???

God tur og god sommer!

Hilsen ei som venter med deg:

Får bare med meg annenhver bokstav...

Det skulle selvfølgelig være Østfold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...