Gå til innhold

savner min sønn...


Gjest maria

Anbefalte innlegg

Gjest maria

Nå skulle min kjære Marius vært 6 mnd, om han hadde fått leve. Det er mange tanker som svirrer i hodet om dagen. Jeg syntes jeg ser barn på hans alder "overalt", og det er både koselig og trist. SKulle jo vært en av de som hadde en liten en på 1/2 år jeg også. Jeg har sett på bilder av de 2 andre barna mine da de var ca 6 mnd, og får jo da et visst inntrykk av hvordan Marius ville vært. Det jeg hadde håpet skulle være et mareritt er dessverre ikke det, min sønn er død og jeg må leve videre.

Livet tok en brå vending da han døde, jeg tenkte "-hvordan skal jeg klare å leve videre?" Lett er det ikke, men det går fremover.

Kjære Marius, mamma vil for alltid elske deg. Du var så tapper den uken du fikk leve, men måtte til slutt gi opp kampen. Jeg er så stolt av deg, tenker på deg hver dag.

Klem fra mammaen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tankefull

Kjære Maria!

Det er alltid en blandet glede,hvis man kan si det slik,å se små barn på samme alder som våre skulle vært.Godt å se små som lever i beste velgående,vondt fordi det blir enda tydeligere hva vi har mistet!

Der hvor Marius er nå;tror jeg han ser mamma og kjenner kjærligheten som du sender til ham.Han vet hvor høyt han er elsket og hvor stolt du er av ham!

Ønsker deg alt godt,det fortjener du!Varme tanker og en klem fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...