Gå til innhold

Nå begynner å det å nærme seg


Gjest nijni

Anbefalte innlegg

Gjest nijni

Hei på dere.

Vi går allerede i spenning for at det om ca. 3 mnd. er tid for vår tildeling...

Er det noen som vet om ventetida er endret, eller om den fortsatt ligger på 13-14 mnd. ???

Tia blir vel å gå sakte fremover nå, men vi får prøve å finne på masse koselige ting sammen. Været hær nord har vært helt fantastisk, (enig noraførr?) Vi bare koser oss i varmen. Ferie har vi ikke tatt ennå, skal ha litt i august og resten tenker vi å ta når vi reiser til Kina.

Er det noen som vet om det kan blir forsinkelser i Kina i sommer mnd. pga. ferie eller ???? Håper ikke det, tror ikke det har brukt å vært det tidligere om årene.

Ønsker dere alle hær på DOL, en riktig god sommer...Og til neste sommer sitter vi forhåpentligvis hær alle sammen med et lite sjarmtroll.

Hade godt, allesammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager dere andre,- dette innlegget blir litt privat...

Hadde tenkt å sende deg en mail, for å fortelle at vi har kjøpt oss hus på det stedet du har slekt her sørpå.

(F......,- hvis du skjønner hva jeg mener?)

Det er helt ferskt ennå (skrev kontrakt i går) og vi flytter ikke før til høsten.

Men er du i området på besøk, må du komme innom! Kanskje vi kan ha et lite Kina-treff?

PS!

Jeg har også merket meg at om ca. TRE mnd. er det vår tur!!!

God sommer til deg og dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...