Gå til innhold

Dokumenter endelig oversatt og sendt


grot

Anbefalte innlegg

Ganske nøyaktig fire uker tok det fra vi sendte alle dokumenter og bilder til VB før alt var klart og de kunne sendes Thailand. En herlig følelse at de nå endelig er på vei. Nå kan jeg vel endelig begynne å vente "på ordentlig"? som om jeg ikke har begynt for lenge siden......

Jeg vet at ventetider i forhold til Thailand er svært variable før tildeling nå. Alt fra 14 dager til 5-6 måneder. Dermed tør vi håpe på en tildeling før utgangen av september. Dette er spennende tider. Glad jeg har sommeren foran meg nå, for da flyr jo tiden fort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, grot, der var du jo :-)

Ja, nå er Telefonen neste! Tenk det, du :-) Er det ikke rart å tenke på at det allerede _er_ en (eller to :-) på andre siden av jordkloden som dere er ment for? Prøv å kos deg i sommer - den siste barneløse... Det blir mye 'den siste' nå. Krysser fingrene for snarlig tildeling!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grot! Gratulerer - Åååå..dette er så skrekkelig spennende. Tenk at telefonen kan ringe når som helst og så blir dere foreldre. Håper at det skjer veldig snart - det er jo lenge til september enda. I går opplevde vi forøvrig en ny milepæl - vi fikk et brev i postkassen med gutten vår sitt navn på. Det var fra UDI - med bosettingstillatelse. Var ikke helt klar over at dette ville skje nå - og ble derfor kjempeoverrasket da vi fant brevet med hans navn på. Håper tiden går veeeelidig fort nå - for både dere og oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh! Så spennende grot!!! Nå kan dere endelig begynne å vente på den STORE telefonen og plutselig uten at du aner det så kan den komme....

Kos dere i sommer, tipper på at den blir bra nå som dere vet at dere bare kan "lene" dere tilbake og vente.

Lykke til, jeg følger spent med for fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende grot !! Nå nærmer det seg veldig ! Får håpe det ikke tar så veldig lang tid før telefonen kommer :-)

Ønsker dere masse lykke til med ventingen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, grot!!! Nå blir det _barn_ i år - ihvertfal tildeling!

....og snart kan du begynne å handle små, snertne plagg... sier ikke mer jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...