Gå til innhold

Har noen adoptert fra Cali nylig?


Gjest Myrna

Anbefalte innlegg

Gjest Myrna

Vi er søkere til Colombia, ICBF, og fikk tildelt disktrikt Cali denne uken. Vi har en gutt fra Bogota, som vi adopterte for snart 3 år siden. Er det noen som har vært i Cali, hvordan er byen, går saksbehandlingen raskt osv. Vi hadde håpet å kunne reise en tur til San Andres, går det direktefly fra Cali??

Er det evt. andre som har fått distrikt Cali og venter på tildeling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.

Vi har en adoptert fra Cali, kom hjem derfra for ca. 3 år siden.

Cali er vel den tredje største byen i Colombia. Vi ble anbefalt å ikke dra til byen på egen hånd, (mye kriminalitet) men hadde egen sjåfør som kjørte oss rundt dit vi ønsket. Var ofte på et stort kjøpesenter (Unicentro), innenfor der fikk vi gåfritt omkring, og det var mye fint å handle. Bl.a. masse fine barneklær og sko. Det var varmt og godt i Cali, litt fuktig klima med regnskyllinger av og til om kveldene. Vi bodde på La Morada som ligger i et beskyttet område 15-20 min. med bil fra Cali by. Der hadde vi det kjempefint, med alle måltider servert, svømmebasseng, fine rom med bad og ikke minst; verdens snilleste og hyggeligste husverter! Vi hadde et flott opphold i Cali, tok ikke turen til San Andres men tror det gikk direktefly dit.

ICBF virket helt proffe, alt gikk på skinner, kontakter og advokat var kjempeflinke og greie, og saken vår var ferdig på tre uker.

Cali anbefales på det varmeste!!

Lykke til og gled dere, det blir litt av en opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt nyskjerrig da jeg så innlegget ditt. Vi venter på distrikt, og lurer på hvor lenge dere ventet før dere fikk distrikt. Hadde vært fint om du ville fortelle oss det. Holder på å bli sprø av all ventingen :)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myrna

Jeg ble litt nyskjerrig da jeg så innlegget ditt. Vi venter på distrikt, og lurer på hvor lenge dere ventet før dere fikk distrikt. Hadde vært fint om du ville fortelle oss det. Holder på å bli sprø av all ventingen :)

Hilsen

Hei,

Vi adopterer gjennom ICBF, og ble godkjent i adopsjonsrådet i Bogota ca to mnd før tildeling av distrikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt nyskjerrig da jeg så innlegget ditt. Vi venter på distrikt, og lurer på hvor lenge dere ventet før dere fikk distrikt. Hadde vært fint om du ville fortelle oss det. Holder på å bli sprø av all ventingen :)

Hilsen

Du venter også....jeg holder på å bli gal jeg også...håper noe snart skjer. Vi ble godkjent i Colombia i april...og det føles veldig lenge siden. Når ble dere godkjente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Myrna.

Vi kom hjem fra Cali med ei jente i april ifjor.

Gled dere. Vi hadde et fantastisk opphold på Hotel Pension Stein. Var også en uke på San Andres. Det går direkte fly fra Cali.

Vi er nå igang med adopsjon nr. 2. Ble registrert i BUFA 03. mai. Vi kommer igjen til å adoptere fra ICBF og skriver på søknaden ønske om å komme tilbake til Cali.

Hilsen rijo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...