Gå til innhold

kur mot forelskelse?


yaya

Anbefalte innlegg

å.. jeg er så lei meg, har lyst å gråte, men får det ikke til.

alt er så håpløst. han ødelegger totalt ungdomstida mi. han er alt jeg tenker på. det har vært sånn lenge no. er så lei.

han må seriøst være verdens mest sjarmerende gutt. nydligste øynene. men jeg har ikke alltid følt sånn for han. det var først etter at jeg blei kjent med han, tok sikkert et halv år. skjønte liksom ikke hva venninna mi så i han.

men nå.. jeg skulle gjort ALT for å få ham. det er så irriterende at jeg hele tida skifter humør avhengig av han. når jeg har snakka med han, er jeg kjempelykkelig. når han ringer føles det som om hjertet mitt bogstavelig talt har tenkt seg ut av kroppen min. bare ei tekstmelding fra han får meg til å sveve resten av dagen. og da er det gale. seriøst.

i går var han skikkelig teit. tidlig på dagen ringer han, og jeg blir verdens lykkeligste. så sender han melding og det er ikke måte på. senere møter jeg han ute, og han er på en måte overlegen, eller.. liksom, ikke sånn som han pleier. pleier alltid å komme springende mot meg, løfte meg opp, danse, dra meg vekk fra andre gutter på dansegulvet osv.

i går var alle andre mer interssante og dessuten var han sur.. hvorfor var han det da..

Meeeeeen vi dansa til en sang! åh.. hjertet mitt. grease lightning. skulle sett han, han danser som en GUD. *sukk*

så kom ei venninne og ho blei visst mer interessant. og så plutselig gikk han. knøl.

nei, folkens.. finnes det en kur mot forelskelse? jeg trenger seriøst hjelp. 3 år er lenge. vil ha han ut av systemet før jeg blir GAL GAL GAL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest missy

ja, jeg VET hvordan jeg har det, men jeg fikk han til slutt.. etter FIRE år, så kanskje alle gode ting er fire?

nå er det en ny fyr på gang som jeg gjerne vil glemme, så hvis du finner noen kur, kontakt meg :)

lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

ja, jeg VET hvordan jeg har det, men jeg fikk han til slutt.. etter FIRE år, så kanskje alle gode ting er fire?

nå er det en ny fyr på gang som jeg gjerne vil glemme, så hvis du finner noen kur, kontakt meg :)

lykke til...

Bare tenk at siden det er slik nå så venter det en mye bedre å snillere gutt på deg. Jeg var så lei når det blei slutt med typen, nå har jeg fått en ny. Han er verdens kjekkeste søteste ol. Ville aldri byttet han mot noe!! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...