Gå til innhold

Hei Isb !


Gleder oss

Anbefalte innlegg

Dere er en måned forran oss. Vi ble godkjent av ICBF 27.mai. Dette har vært den verste ventetiden så langt. Er vanskelig å gjette hvor lenge vi må vente. Men jeg regner med at det kommer enda en forferdelig ventetid når vi begynner å vente på telefonen.

Jeg holder på å bli litt "små"rar. Sjekker mailen 3 ganger hver dag. Og sitter på trappa og venter på postmannen hver eneste dag. Naboene tror vel jeg har blitt gal:)

Håper både dere og vi hører noe snart!!!!!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg godt igjen...spesielt det der med å sjekke mailen 3 ganger til dagen. Posten kommer i hvert fall bare en gang om dagen...mailen kan jo sjekkes når som helst.

Vi hadde håpt på å få reise like etter sommeren....det hadde passet så godt i forhold til jobben. Men når alt kommer til alt nytter det lite å planlegge....vi får bare kose oss med forberedelser og forventninger....vi har i hvert fall noe flott i vente!!!

Hvilken aldersgruppe er dere godkjent for? Har dere flere barn fra før?

Lykke til med ventingen....vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen...spesielt det der med å sjekke mailen 3 ganger til dagen. Posten kommer i hvert fall bare en gang om dagen...mailen kan jo sjekkes når som helst.

Vi hadde håpt på å få reise like etter sommeren....det hadde passet så godt i forhold til jobben. Men når alt kommer til alt nytter det lite å planlegge....vi får bare kose oss med forberedelser og forventninger....vi har i hvert fall noe flott i vente!!!

Hvilken aldersgruppe er dere godkjent for? Har dere flere barn fra før?

Lykke til med ventingen....vi snakkes.

Nei, vi har ingen barn fra før. Vi ble godkjent her i Norge for et barn fra 0 til 2 år. I Colombia ble vi godkjent for et barn mellom 0 og 12 mnd. Er dette deres første? hvilken aldersgruppe er dere godkjent for?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ingen barn fra før. Vi ble godkjent her i Norge for et barn fra 0 til 2 år. I Colombia ble vi godkjent for et barn mellom 0 og 12 mnd. Er dette deres første? hvilken aldersgruppe er dere godkjent for?

Hilsen

Vårt første barn.....og godkjent i Norge og Colombia for 0-2 år. Vi er 28 og 32 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få være med..... :) Vi ble godkjent i ICBF 28.5. så vi venter med dere. For oss er det nr. 3, men vår første tur til Colombia. Vi er godkjent for barn født etter 21.12.01.

Vi får støtte hverandre underveis -- alltid godt å vite at det er flere som er like oppslukt og besatt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få være med..... :) Vi ble godkjent i ICBF 28.5. så vi venter med dere. For oss er det nr. 3, men vår første tur til Colombia. Vi er godkjent for barn født etter 21.12.01.

Vi får støtte hverandre underveis -- alltid godt å vite at det er flere som er like oppslukt og besatt!!!

heisann asksmommy....koselig med flere. Felles sjebne felles trøst.....i disse ventetider. Har dere to egenfødte, eller to fra andre land enn COlombia?

Dere var forresten godkjent for et veldig ungt barn....dere er kanskje veldig unge....eller????

Vi får følge med hverandre og oppmuntre hverandre så går sikkert tiden litt fortere. Jeg får tiden til å gå ved å fikse opp i huset....kanskje du har noen bedre tips?

Fortsatt god sommer og ventetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann asksmommy....koselig med flere. Felles sjebne felles trøst.....i disse ventetider. Har dere to egenfødte, eller to fra andre land enn COlombia?

Dere var forresten godkjent for et veldig ungt barn....dere er kanskje veldig unge....eller????

Vi får følge med hverandre og oppmuntre hverandre så går sikkert tiden litt fortere. Jeg får tiden til å gå ved å fikse opp i huset....kanskje du har noen bedre tips?

Fortsatt god sommer og ventetid.

Hallo, isb :)

Vi har en hjemmelaget (yngste) og en gjennom adopsjon, men ikke fra Colombia. Alder for nr. 3 styres av at minstejenta vår er 2 år og 5 mnd. nå og det skal være tilnærmet 2 år mellom barna.... Derfor :)

Må innrømme at med en på 2 og en på 4 er det lite behov for å finne noe som får tiden til å gå :). Ellers prøver jeg meg litt med spansk sånn på egenhånd.... Det monner ikke så mye enda, men jeg kan i alle fall spørre om hvor jeg får kjøpt barnevogn og forklare at vekslingskontoret er rundt hjørnet :)

Vi får vente i fellesskap og holde hverandre oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...