Gå til innhold

Sommerfugler i magen!


Gjest ViTo

Anbefalte innlegg

Einstein visste hva han snakket om da han påsto at tid er relativt.... Jeg får BILDE av lillegutt i morra i posten og jeg har ALDRI opplevd en helg passere så sakte! Tenk å få SE han for første gang!!!

Tror nesten ikke jeg får sove i natt!

Dere vet sikkert hvordan jeg/vi har det!

Har sørget for et realt overskudd på minst en butikk som selger barneutstyr i helga tror jeg. MORO å shoppe ting og klær!!!! Dette er en helt ny verden som åpner seg!

Måtte bare dele sommerfugler og glede med dere!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, så spennende dere har det for øyeblikket! I morgen er et nytt klimaks, og etter det vil et lite ansikt være prentet på netthinna for evig og alltid.

Tenk, i morgen får dere _se_ han!!! Jeg gleder meg med dere :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du har sommerfugler i magen, tror ikke at jeg heller hadde fått sove i natt hvis jeg var deg.

regner med at det blir lange timer i morra før postmannen kommer.Ellers så håper jeg at dere har det bra. Håper at du fikk mailen som jeg sendte deg i går,jeg har hatt så utrolig mye klez virus i det siste på mailen,så jeg er ikke sikker på at den virker som den skal.

Hade bra så lenge

kjenpeklem fra vannkastanje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ViTo!

Avreise nærmer seg med raske skritt. Vet ikke ordet av det før dere står på flyplassen klar for å gå ombord :-)

Jeg vet hvordan det er med denne ventetiden før man får bildet av barnet sitt.

Vi måtte vente en hel uke før vi fikk bilde. Da vi fikk tildeling gikk det en broniktt epidemi på barnehjemmet og de hadde noen avdelinger med karantene. Det lå selvfølelig prinsen vår (hadde ikke bronkitt, men hadde vist smittten i kroppen). Det var kun en dame som fikk inn å ta bilder av barna under denne sykperioden og hun hadde ferie i en uke. Du kan tro den uka var lang, den lengste jeg kan huske. Var jo så spent på hvordan gullet vårt så ut.

Endelig kom dagen hvor vi skulle få bildene og vi var så heldig å få to bilder av han. Bildet ble skrevet ut på papir samme dag og satt inn i ramme med det samme vi kom hjem. Bildet stod på bordet slik at vi kunne studere han hver minutt fram til avreise.

Det var bare så utfattelig at han på bildet var sønnen vår. Og vi gledet oss en masse til å få han i armene våre for førset gang.

Dere har noe godt i vente. Det øyeblikket kan ikke måle seg med noe annet.

Lykke til med studeringen av bilde.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...