Gå til innhold

De 3 ordene


forelsket20

Anbefalte innlegg

forelsket20

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 6 mnd. Vi har et helt fantastisk forhold og er kjempe glad i hverandre. Han har reist på ferie nå og skal være borte i 17 dager. Har aldri vært så lenge borte fra hverandre.

Det jeg nå tenker på når jeg går rundt og savner han er at jeg har funnet ut at jeg virkelig elsker han og har lyst til å si disse 3 ordene til han når han kommer hjem. Men samtidig lurer jeg litt på om det er for tidlig i forholdet vårt?! Vet det ikke er noe fasit svar, men hva er deres opplevelser med disse 3 ordene. Når i forholdet har det blitt sagt for første gang? Bør jeg vente eller satse for fullt??

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg og kjæresten hadde vært sammen omtrent like lenge som dere, da vi sa de magiske ordene for første gang. Så hvis det føles rett for deg, synes jeg ikke det er for tidlig. Men pass på å spare dem til spesielle anledninger slik at de forblir spesielle også i fremtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du elsker ham, elsker du ham. Men hvis du ikke er sikker på om han vil si d tilbake bør du kanskje vente. D er vondt å bli sagt jeg er glad i deg også etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest batteri

Tror jeg og kjæresten hadde vært sammen omtrent like lenge som dere, da vi sa de magiske ordene for første gang. Så hvis det føles rett for deg, synes jeg ikke det er for tidlig. Men pass på å spare dem til spesielle anledninger slik at de forblir spesielle også i fremtiden!

der har nok jeg og min kjærest bomma litt.jeg fikk høre de tre ordene av ham allerede ett par dager etter vi hadde blitt sammen. selv om han hadde vært forelsket i meg veldig lenge før vi ble sammen var det nok litt tidlig. vi har nå vært sammen i 7 mndr. og jeg får høre det fra ham stort sett hver dag. sier det ofte til ham også, men har sagt til ham at jeg mener at vi ikke bør si det så altfor ofte. det er ikke noe magisk med dem lenger liksom.jeg husker jeg ble litt skuffa da han skrev elsker deg i en mld rett etter vi ble sammen, jeg ville liksom ikke si det tilbake sånn med en gang...men men. kanskje jeg bør ta det opp med han igjen....men han svarer han har rett til å si d når han vil. men det er bare litt for ofte etter min mening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnilleGutten

der har nok jeg og min kjærest bomma litt.jeg fikk høre de tre ordene av ham allerede ett par dager etter vi hadde blitt sammen. selv om han hadde vært forelsket i meg veldig lenge før vi ble sammen var det nok litt tidlig. vi har nå vært sammen i 7 mndr. og jeg får høre det fra ham stort sett hver dag. sier det ofte til ham også, men har sagt til ham at jeg mener at vi ikke bør si det så altfor ofte. det er ikke noe magisk med dem lenger liksom.jeg husker jeg ble litt skuffa da han skrev elsker deg i en mld rett etter vi ble sammen, jeg ville liksom ikke si det tilbake sånn med en gang...men men. kanskje jeg bør ta det opp med han igjen....men han svarer han har rett til å si d når han vil. men det er bare litt for ofte etter min mening:)

For meg personlig, min dialekt og mitt talemål, er det veldig kunstig å si "jeg elsker deg".

Videre synes jeg at dere jenter ikke trenger å skrive lange avhandlinger om hvorvidt, hvor ofte, når og hvordan en skal si disse ordene.

Ta det med ro, analyser mindre, og si det du vil si, når du vil si det, og når det passer for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...