Gå til innhold

Ikke godkjent i Colombia?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Apropos par som ikke blir godkjent i Kina. Har noen hørt om par som ikke blir godkjente i Colombia (ICBF)???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg har hørt om noen som ble godkjent for en mye eldre aldersgruppe enn det de var godkjent for her i Norge, sånn at det i praksis følges som et avslag.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et par som skrev innlegg her inne som fikk søknaden i retur. Tror det var noe med sosialrapporten som ikke var bra nok.Så vidt jeg husker fikk de utfyllende sosialrapport og tildeling ikke så lenge etterpå :-)

Det går som regel bra!

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor jeg har informasjonen fra, men har hørt at ingen norske familier har fått avslag i colombia etter godkjenning i Norge. Har imidlertid hørt at det har skjedd en gang med et amerikansk par. Mao: det kommer ikke til å skje!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lengtende colombiamamma

Mannen min og jeg fikk, etter at vi hadde ventet i lang, lang tid på svar fra Colombia, ikke direkte avslag, men de ønsket noen tilleggsopplysninger om oss. Vi tolket det selvfølgelig som om vi ikke hadde blitt godkjent, og ble helt satt ut. Men da sos.kontoret hadde skrevet ny sosialrapport (som forøvrig var lite forandret i forhold til den første:-)) og den var godkjent hos SUAK, ble papirene igjen sendt til Colombia.

Etter litt under en måned ble vi endelig godkjent, og da skjedde tingene så raskt:-) Fra godkjenningen gikk det 28 dager så fikk vi tildeling av distrikt, så 6 nye dager og da kom TELEFONEN. Vi hadde fått en liten jente på 2 år, og det var nærmest uvirkelig at vi bare noen måneder før hadde deppet godt:-)

Min mormor sa alltid til meg da hun levde; "Det går nok bra til slutt", og faktisk så gjør de fleste ting akkurat det.

Hun fikk uheldigvis ikke oppleve vår ufattelig, herlige og energiske colombia-prinsesse som vi måtte vente så innmari lenge på.(Hele prosessen tok ikke mer enn 1 år og 8 måneder, men det var lenge nok, syntes vi. Spesielt når nedturen kom i tillegg. Men nå er alt det dumme glemt):-)

Alle AF`s medlemmer som skal selge lodd i år, vil få se vår lille prinsesse avbildet på loddet:-))) Gjett om mamma og pappa er stolte da!

Lykke til med prosessen og all ventingen!

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...