Gå til innhold

vi reiser!!!!!!!!!!!


Gjest eno

Anbefalte innlegg

Hei alle dolere. Nå vet jeg virkelig hva det vil si å ha sommmerfugler i magen............ Vi reiser i morgen tidlig. En kompis kommer og henter oss halv fem i morgen tidlig, og da bærer det til Gardermoen. Jeg gleder meg helt ubeskrivelig, samtidig som jeg gjerne skulle ha flyreisa ugjort,...........men men...Snart er vi der og holder ham i armene,........sukk. Går det virkelig ann å bli så lykkelig før jeg i det hele tatt har sett ham? (Har jo sett bildet, da...) Vil bare si lykke til til alle dere som venter på godkjenninger, tildelinger og alle andre milepæler i adopsjonssaken, og takke så langt for alle hyggelige råd og gratulasjoner. Ha en flott sommer.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære eno,

God tur, og lykke til!!! Sommerfuglene dine fløy visst over hit :-) Blir helt gira jeg også og håper vi også kan få reise snart! Dere får nok en fantastisk tur, som dere vil huske for resten av livet. Nytt hvert sekund!

Gleder meg på dine vegne :)

klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengsel1365380312

Mens vi andre må smøre oss med den tålmodigheten du har hatt, ønsker jeg deg en herlig og opplevelsesfyllt reise! All lykke!

Klem fra meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Piamisa og Zeta

Mens vi andre må smøre oss med den tålmodigheten du har hatt, ønsker jeg deg en herlig og opplevelsesfyllt reise! All lykke!

Klem fra meg! :-)

God tur og lykke til på reisen og resten av herligheten :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fantastisk reise til Colombia !! Nyt tiden dere har der, og lykke til med det aller første møtet med lillegutt !!!

God tur !!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæreste eno og make :)

Ønsker dere en vidundelig herlig tur med super-rask fly-reise. Tenker på dere masse, masse og gleder meg veldig til å treffe dere igjen som foreldre :)!

Og jeg som var så spent på å åpne e-posten min etter at maskinen var oppe igjen for å se bilde -- men ingen vedlegg på min mail :( ..... Så derfor har jeg ikke kommentert på hvor vidundelig vakker han helt sikkert er :D. gleder meg til å høre alt om turen når dere er hjemme igjen alle tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD TUR!!!!!!

Nyt turen. Har selv aldri vært i Colombia, tenker det er flott land!!

Lykke til med reisen og møtet med barnet deres.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ha en skikkelig fin ig uforglemmelig tur til colombia! Gleder meg til vi skal dit :-), men det drøyer vel 1 år til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæreste eno og make :)

Ønsker dere en vidundelig herlig tur med super-rask fly-reise. Tenker på dere masse, masse og gleder meg veldig til å treffe dere igjen som foreldre :)!

Og jeg som var så spent på å åpne e-posten min etter at maskinen var oppe igjen for å se bilde -- men ingen vedlegg på min mail :( ..... Så derfor har jeg ikke kommentert på hvor vidundelig vakker han helt sikkert er :D. gleder meg til å høre alt om turen når dere er hjemme igjen alle tre!

Hei, og takk for hyggelig svar. Skal sende deg ny mail, jeg.

God sommer.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...