Gå til innhold

På torsdag så drar vi...


ban

Anbefalte innlegg

Det er først i dag jeg har forstått det, at vi drar mener jeg. jeg har ennå ikke forstått at vi faktisk skal hente gulljenta og lillesøster.

Det er så rart. alt har vært papirer og pakking og sånne praktiske detaljer, men om en uke så sitter jeg med datteren vår på fanget. Det er så uvirkelig. Nå som alt er i orden med papirer og reise og sånn så kan jeg begynne å roe meg og da kom tanken.

Jeg er tobarnsmor :o)

Om få uker er jeg faktisk hjemme igjen og kan begynne vårt nye liv som en familie på fire. jeg gleder meg til reisen, til opphold og møte med vårt nye gull. Jeg gleder meg til å komme hjem med henne og det året jeg nå skal være hjemme.

Har ekstremt god erfaring når det gjelder nattevåk, så der klarer jeg meg nok. Søskensjalusi kommer kanskje, men det får vi ta etter hvert. Akkurat nå fikk jeg roen og akkurat nå bare gleder jeg meg.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere må ha en kjmpe god tur.

Lykke ønskninger fra en som er missunlig på dere (på en god måte!)

Kjære ban :o)

Ha en riktig flott tur til Kina !!! Håper dere får en strålende tur !!!

Gleder meg til å lese om hvordan turen deres var !!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en uforglemmelig tur!! Og lykke til!

Vi venter og venter på reise beskjed, over 4 mnd siden tildeling..uff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Dere må ha en kjmpe god tur.

Lykke ønskninger fra en som er missunlig på dere (på en god måte!)

God tur fra meg også. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...