Gå til innhold

Mamma jeg vil ha baby NÅ!!!


Wibecke

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:-)

I helgen har vi vært på besøk på Dovre og kost oss veldig.

I den forbindelse kom solstrålen vår med denne uttallelsen!! "Mamma, pappa, jeg vil ha en baby NÅ!" kom det kjekt fra baksetet når vi kjørte hjemover igår!

Jeg har fortalt henne at vi må vente og vente på at damen fra AF skal ringe å si at de har en baby/barn som venter på sin nye familie i Norge!

men mamma, jeg vil ha NÅ! he he... er ikke lett å forstå.

Jeg spurte om det var greit at hun måtte dele mamma'n og pappa'n sin når hun ble storesøster... Jada, det skal jeg svarte hun strålende fornøyd med å få titelen "storesøster"

Bare en status raport fra heimen hos oss, hvor vi har begynt å vente både stort og smått!!!

Håper de får opp farten på Chiquetines...

Regnfull hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne kjenner jeg igjen. Vår eldste syntes også han hadde ventet lenge og en dag slo han i bordet og sa: Jeg vil ha lillebror NÅ!

..og samme dag fikk vi telefon fra AF om at nå hadde vi fått en liten gutt....

Lykke til med ventingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uttalelsen har vi hørt endel i det siste også, poden har ikke skjønt hvorfor ikke damen kunne ringe snart..........men nå når hun endelig har ringt tror jeg det kan være det samme med hele lillesøster *ler* mamma er fraværende og rastløs i dag, og noe er i gjære som han ikke vet helt om han liker.

Jamen godt at "bessemø" har kommet en tur til oss, slik at mamma kan være i sin egen verden en stund til;-)

(PS, har sendt deg en mail)

Hilsen fra en ør og lykkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...