Gå til innhold

Lykken er å være mormor


trompet

Anbefalte innlegg

Jeg må bare få utløp for min stoldthet,

Mitt lille barnebarn sitter nå på fanget mitt og smeiker meg på kinnet, susser meg på kinnet og sier."Mormor... jeg er shempegla i deg!"

Og til og med så har han kastet bleia si, "Nå buker ikke jeg beie mel momo,

jeg ka bune på koen nål jeg bir sek ål!"

( Jeg skal begynne på skolen når jeg blir seks år betyr det for dem som ikke forstod)

Min lille gutt kom for et år siden, er tre år og helt utrolig klok og vitebegjerlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mormor

Er det ikke fantastisk med barnebarn. Hvor kommer ditt barnebarn fra? Mine kommer fra Colombia og er helskjønne. Har vært på besøk hos dem i dag og danset med dem. Begge to har masse glede av å bevege seg til musikk, 5 år og 17 mnd er de.

Førstemann kom for tre og et halvt år siden og veslejenta i mai i fjor.

Hilsen farmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mormor

Er det ikke fantastisk med barnebarn. Hvor kommer ditt barnebarn fra? Mine kommer fra Colombia og er helskjønne. Har vært på besøk hos dem i dag og danset med dem. Begge to har masse glede av å bevege seg til musikk, 5 år og 17 mnd er de.

Førstemann kom for tre og et halvt år siden og veslejenta i mai i fjor.

Hilsen farmor

Jo det er helt fantastisk, og mitt barnebarn kommer fra Peru,

Hyggelig at det er flere her inne med denne erfaringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...