Gå til innhold

God morgen!


Gjest barbeint

Anbefalte innlegg

Gjest barbeint

GOd morgen alle sammen!

Det slo meg plutslig, endelig har det vært litt skikklige meningsutveksling her igjen.

Jeg for min del må innrømme at jeg nå synes det er slik et forum må være. Selvsagt er det hygglig med all "kose praten", som gratulasjoner etc. Men det blir ikke noe forum uten litt skikklig brusing i blodet, og hurtig sjekking i tilfellet en eller annen har sagt noe man absolutt selv velger og ta avstand fra.

Vennlig hilsen en som liker at det vinden blåser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

Det som overrasket meg bittelitt når jeg tok et gjennomsyn

av innleggene (Karita-saken) var at besvarelsene gikk i så mange forskjellige retninger,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbeint

Det som overrasket meg bittelitt når jeg tok et gjennomsyn

av innleggene (Karita-saken) var at besvarelsene gikk i så mange forskjellige retninger,

Det er jo nettopp dette som gjør det så spennede. Selv om vi alle her er i "samme båt", behøver vi jo ikke alltid mene det samme uansett.

Ha en fortsatt fin dag, jeg skal egentlig vaske og rydde, men har tydligvis limt meg forann PC igjen. Nå skal jeg virklig prøve og ta meg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...