Gå til innhold

Alder


hildeh1365380352

Anbefalte innlegg

hildeh1365380352

Min mann og jeg er hhv 53 og 41 år. Jeg har ikke barn, han har fra tidligere ekteskap.3 voksne og en på 7 år. Nå er jeg så redd alderen kan være ei hindring for oss. Vi ønsker oss barn opp til 5-6 år, ok om det har et lite handicap. Vi er så spente. Søknaden til BV ble sendt i mai. Er det noen som kjenner til liknende saker? Vi ønsker så inderlig å få lov til å bli foreldre til et felles barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinaadoptant

Heisann

Jeg tror du kan slappe av med hensyn til alderen. Grensen går visstnok på 45 år, og siden du er under dette får dere ingen problemer. Det at mannen er over gjør ingen ting. Vet personlig om flere par der mannen er i 50 årene som har blitt godkjente. Tror faktisk at de mest ser på mors alder. Dessuten kan det nok være lurt å velge et land der de primært ønsker voksne adoptanter slik som f. eks. Kina.

Lykke til- hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bart1365380352

Hei

Tror du bare skal prøve jeg. Da vi fikk vår lille prinsesse fra Kina i september var min mann 50 og jeg 36 år. Møtte ingen problemer noe sted.

Tror kanskje Kina er det enkleste landet i forhold til alder.

Lykke til

Hilsen Bart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. valg av land, er Thailand også et alternativ. Det er jo jeg et bevis på :-)

Jeg var 40 da vi startet den første adopsjonen, og det gikk på skinner - helt til Bangkok og hjem igjen.

Det er forresten ekstra hyggelig med noen fler _voksne_ her inne - noen som er tørre bak øra *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...