Gå til innhold

Ang. taihmors sin side!


Gjest barbeint

Anbefalte innlegg

Gjest barbeint

Tusen takk for en utrolig hygglig historie og lese. Sidene anbefales på det sterkest og jeg betviler at noen klarer og holde sine øyne tørre under lesingen.

http://home.no/thaiadopt/

Håper alle har tid til og lese sidene. Det er langt, men absolutt ikke kjedlig.

Selv har jeg i dag sent mann og hund på hytta, så jeg skulle få tid til og vaske ned huset før ferien. Tror nok jeg rett og slett bare må sette i gang nå.(3 timer etter skjema,men,men)

Kos dere med hjemmesiden til de av dere som ikke har lest den før.

Vennlig hilsen en rørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du verden, barbeint - det var da voldsomt,

...men jeg takker og bukker selvfølgelig for de gode ordene. Hyggelig at andre også finner glede og nytte av mine skriblerier ;-)

Laaaangt, sa du. Ja jeg vet. Det er vanskelig å slutte når jeg først har fått opp dampen. Dessuten har jeg _kortet_ ned masse, bare så det er sagt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...