Gå til innhold

Smirnoff Ice


Gjest mimi

Anbefalte innlegg

Hei..

Skal på en kjempefest i sommer, og da skal jeg jo selvfølgelig drekke, MEN poenget er at jeg klarer ikke Øl, jg syns d er forferdelig, men når jeg var i syden kunne jeg jo bare kjøpe smirnoff ice på supermarkedene. Det kan jeg jo ikke akkurat gjøre her hjemme. Hvor får man kjøpt det, og hvor masse koster en flaske?? Er d bare på polet man har d?? Håper på svar, har ikke akkurat lyst til å kjøpe dårlig hjemmebrent - d tør jeg ikke ta sjangsen på!

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smirnoff Ice får du kun kjøpt på polet, 20 års aldersgrense selv om det bare er rundt 5 %. Prisen ligger på rundt 25-30kr pr flaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majja

Smirnov ice får du kjøpt på polet, og det koster ca 25 kroner per flaske.Dyrt,men veldig godt!!

En ting du kanskje bør merke deg er at det er 20-årsgrense på den,av en eller annen grunn.Fordi det inneholder sprit,men det er jo bare 5,6 prosent.

Have fun=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig hjemmebrennt er ikke å spøke men nei! For tre år siden drakk jeg HB som var utrolig dårlig.

Jeg og venninnene mine spydde som griser å var sjuke i tre dager etterepå!!!

Best å holde seg til vodka og øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...