Gå til innhold

Anka


Gjest eno

Anbefalte innlegg

Hei, dette er eno som skriver fra Halifax hotell i Bogota. Gratulerer sa masse med jente. Du kommer til a fa en fantastisk opplevelse. Lykke til pa reisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Hvordan går det med barnet ditt i Colombia? Har du fått det ennå?

Hilsen spent bestemor til to go'inger fra Colombia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvordan går det med barnet ditt i Colombia? Har du fått det ennå?

Hilsen spent bestemor til to go'inger fra Colombia.

Jeg er også spent på hvordan dere har det i vakre Colombia!! Og hvordan det var å møte gullet for første gang.

Kos dere masse !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også spent på hvordan dere har det i vakre Colombia!! Og hvordan det var å møte gullet for første gang.

Kos dere masse !!

Hei begge to.

Vi har det helt fantastisk her pa Halifax, blir tatt sa godt vare pa. Bade gjester og ansatte er utrolig hyggelige.

Vi fikk var lille sonn i gar, og alt gar kjempefint. Han spiser og sover og smiler og grater, alt et lite barn pa 11 uker skal gjore. Vi er sa lykkelige, dette er det storste som har hendt meg. Jeg kan bare sitte a se pa ham mens han sover.......

Takk for at dere lurte,.....og kjempedeilig a utrykke seg pa norsk. Har blitt meget internasjonal de siste tre dagene, stotrende spansk, engelsk og svensk.......i en herlig suppe.

Til alle som skal til Colombia, VELKOMMEN!!!

Vi drar til San Andres 18.juli, og gleder oss. Vaeret her er ikke mye a skryte av, akkurat.

Vel, far gi meg, ma beundre nurket litt.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...