Gå til innhold

No more barbie


Gjest Girl18

Anbefalte innlegg

Gjest Girl18

Eg er en jente på 18 år som trenger noen råd av dere.

Først av alt så er eg FRIVELIG jomfru fordi eg alltid har gått rundt å håpt på at den første gangen skal bli spesiell..

Eg har sefølgelig gjort ting med gutter før, men ikke selve samleiet.

Eg har vell som alle andre gått rundt å fantasert om at den første gangen skal være med en eg elsker og som elser meg etter en fantastisk dag, i et pent rom med masse sterinlys rundt, hvitt sengesett og alt det derre andre som vi har fått hodet fult av fra tv og filmer.

Nå begynner eg å se at det er urealistisk av meg, når det ikke er sånn når vi roter hva er da sjangsen for at det blir sånn når vi går litt lengre?

Eg har ikke lyst til å si det til han heller at det er slik eg vil ha det, vil liksom at det skal komme av seg selv, dere synest nok at eg virker helt teit nå, men men.

Kansje lekte eg for mye med dukker når eg var liten og tror fremdeles at alt kan bli perfekt.

Eg er klar over at det kan gjøre litt ondt og sånn altså, nå vil eg bare høre om deres debut, alder, omstendigheter og angrer dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glimmer

Jeg var nok veldig ung (synes jeg). 14 år gammel, med en jeg hadde vært sammen med i 2 måneder. Vi lå oppe på rommet mitt og rotet, slik vi hadde gjort i hele forholdet, også skjedde det bare. Det gjorde ikke veldig vondt, bare litt. Men jeg skulle virkelig ønske at min første gang hadde vært mer spesiell.

Jeg har ingen formening om du setter for høye forventninger eller ikke. Du virker som en person som vet hva du vil, så tror nok at du kan komme fram til en konklusjon i ditt eget hode. Akkurat slik du beskriver det vil det nok neppe skje, med mindre du forteller det til kjæresten din og arrangerer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest werta

Jeg var nok veldig ung (synes jeg). 14 år gammel, med en jeg hadde vært sammen med i 2 måneder. Vi lå oppe på rommet mitt og rotet, slik vi hadde gjort i hele forholdet, også skjedde det bare. Det gjorde ikke veldig vondt, bare litt. Men jeg skulle virkelig ønske at min første gang hadde vært mer spesiell.

Jeg har ingen formening om du setter for høye forventninger eller ikke. Du virker som en person som vet hva du vil, så tror nok at du kan komme fram til en konklusjon i ditt eget hode. Akkurat slik du beskriver det vil det nok neppe skje, med mindre du forteller det til kjæresten din og arrangerer det :)

Jeg er også en jente på 18 som har det litt på samme måte som deg. Jeg er også frivillig jomfru. Jeg har ikke hatt kjæreste. jeg holdt på med en fyr en stund, jeg lå hos han, men lot det ikke gå så langt for jeg ville at første gangen skulle være med en jeg var helt trygg på og som jeg visste var glad i meg. Slik var det ikke her.

Jeg var veldig forelska, men lot det ikke skje. Nå er det ingenting mellom oss, han fikk seg kjæreste...Egentlig er jeg glad det ikke skjedde, men samtidig så angrer jeg litt på at jeg ikke lot det skje. Lurer på hvordan det hadde vært da.Lurer på om det hadde vært greit å bare ha gjort det.Men samtidig så vet jeg at det var bare det han vr ute etter, så jeg hadde nok følt det mer sårt hvis jeg hadde lagt med han.

Jeg føler meg jo veldig klar for å ha sex, men jeg føler ikke for å gjøre det med hvem som helst.

lurer også på hvilke erfaringer andre har gjort seg rundt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøfft at du er 18 år og fremdeles jomfru. Skulle ønske jeg kunne si det samme!!!

Jeg debuterte da jeg var 14 år. Var dritafull, Han var 19 år å like drita. Unødvendig å si at det ble en total fiasko :(

Ønsker deg lykke til med debuten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Vanskelige spørsmål dette egentlig. Skulle kanskje ønske jeg hadde ventet litt (16), men på den annen side var det godt å få det overstått :/

Første gang var fomlete og merkelig, ikke så veldig vondt. Sex ble bedre når jeg fikk ny kjæreste.

Ikke ligg med hvem som helst, men ikke ha for mange romantiske tanker, kan bli veldig skuffet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnilleGutten

Jeg tror altfor mange jenter har et altfor "romantisert" inntrykk av første gangen. Og alle jenter bidrar til å forsterke dette ved å si "vent til du møter noen som er helt spesiell" etc.

Få debuten overstått og begynn å ha god sex!

(Nå skal det sies at jeg har et ganske liberalt syn på sex, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...