Gå til innhold

Endelig ferie!


Gjest barbeint

Anbefalte innlegg

Gjest barbeint

Nå skal endelig jeg også på ferie:)

Vi reiser bare køen får gitt seg, så det er nok fortsatt en stund igjen, men nå dreier det seg ikke lenger om dager, nå er det timene som telles.

Vet ikke helt om jeg klarer meg uten nettet disse ukene, men det vil vel tiden vise. Lange dager med sol, rideturer, golf, bading, jogging får nok frk.fru ovenpå igjen. Etter en tid med mye jobbing og lite søvn skal det bli godt med ny energi. har hatt helt fir i hele dag så nå er legger, armhuler og bikinilinjen vokset og klar for stranden.

Ønsker alle en riktig god sommer.

Vennlig hilsen en som sikkert kommer til og skrive flere innlegg etterhvert som køen neddover E18 bare vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...