Gå til innhold

YYEESSSS!!! Turen går til India!!


ank72

Anbefalte innlegg

Fikk telefon fra AF i ettermiddag: Saken er gjennom retten i India på første forsøk!!

Da kan vi hente vår prinsesse på 26mnd SNART!!! Vi gleder oss, reiseplaner kan snart legges...Champagne skal sprettes...

Sommerklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott, ank72! Gratulerer så mye! For nokså nøyaktig ett år siden fikk vi samme deilige beskjed fra VB... Gled dere til turen, den blir garantert en STOR opplevelse! Mail gjerne hvis du har spørsmål. I alle fall må dere ha masse lykke til med de siste forberedelser, med reisen og overtakelsen av prinsessa!

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbeint

Hei!

Gratulerer med kjempe god nyheter.

Ha en kjempe hygglig sommer, gleder meg til det er min tur, håper om ett år. Nei, gratulerer igjen. Vi reiser på ferie, bilen er pakket og snart tuter vel mannen min.

God tur om dere reiser før vi kommer hjem igjen.

Gratulasjonsklemmer fra en lykklig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumbai mamma

Gratulerer!!!!

Vi venter også på reisebeskjed.

Hvor i India kommer gullet fra?

Vi adopterer gjennom VB og skal til Mumbai.

Har dere fått beskjed om eksakt dato for utreise? Hvor lang tid er det mellom utreise og rettsdato?

Dette ble mange spørsmål, men du skjønner jeg begynner å bli rasløs etter å ha ventet på reisebeskjed siden mars. Vi er så klar til reise alle 3.

God tur nedover, kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!!!

Vi venter også på reisebeskjed.

Hvor i India kommer gullet fra?

Vi adopterer gjennom VB og skal til Mumbai.

Har dere fått beskjed om eksakt dato for utreise? Hvor lang tid er det mellom utreise og rettsdato?

Dette ble mange spørsmål, men du skjønner jeg begynner å bli rasløs etter å ha ventet på reisebeskjed siden mars. Vi er så klar til reise alle 3.

God tur nedover, kos dere!

Vi har ventet siden i høst på å reise så vi er mer enn klar!!! Vi regner med å reise uti august, rettsdokumenter tar noen uker. Så skal gullet vårt ha pass og visum og vi skal ha visum... Vi skal til Rajkot, Gujarati og vår prinsesse er 26 1/2 mnd... Vi er bare likkelige!!

Sommer hilsen og god tur til dere også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Selv småpusler jeg med sjekking av vaksinasjoner og har ordnet barneforsikring til vår indiske prinsesse.

Vi håper å reise til Mumbai (VB) rundt juletider.

Mann og barn drar til svigerforeldrene på hytta i morgen, så da skal jeg begynne på barnerommet.

Foreløpig går altså ventingen vår bra, men vi har kun ventet en måned.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...