Gå til innhold

Fortsatt ikke kjæreste


Gjest Cameron

Anbefalte innlegg

Gjest Cameron

Hei, nå er jeg blitt 18 år. Fyller i dag faktisk, men det virker likevel som om tiden står ganske stille.Dere skjønner- jeg savner så en kjæreste! Har fortsatt ikke funnet noen, hadde noe på gang med en type men det funket ikke. Gjett hvorfor? Fordi jeg var jomfru! Det gjorde bare kompleksene mine større. Kunne ikke tenkt meg noe mer med han uansett da.

Hver sommer innbiller jeg meg at det skal bli annerledes, jeg skal få meg en kjæreste, eller i allefall miste jomfrudommen min...Vet det høres patetisk ut men nå har det gått så mange somrer at jeg nesten har mistet motet.

Jeg er så lei av gamle kjærringer som spør meg om jeg har kjæreste, gruer meg til jeg skal på familiefest, da får jeg alltid sånne teite spørsmål. Føler meg like dum vær gang. Føler meg så uvanlig og at det er noe galt med meg. Særlig visst de sier, ja det hadde jeg når jeg var like gammel som deg....

Det er ikke det at jeg er stygg eller noe, får ofte spørsmål fra gutter hvorfor jeg ikke har kjæreste. Det er så vanskelig og forklare sånt...Jeg er jo kanskje ikke den beste til å ta kontakt, er nok ganske beskjeden. I tilleg holder jeg for det meste til i denne lille bygda og treffer ikke så mange nye. Her skal jeg bo et år til også.

Liker på en måte å vere fri også, men det hadde vært deilig å hatt noen som virkelig bryr seg og kan ta vare på meg. En jeg kan fortelle alt til. Så det er ikke bare i hensyn til hva andre måtte tro.

Noen som sliter med det samme?

kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo takk, har det akkurat som deg! Fint å vite at vi er to! Har dessverre ingen trøstende ord nå, alt er bare dritt uansett!

Håper hvertfall du finner en du virklig fortjener!

Klmez

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest werta

Hei hei! Det er faktisk tre av oss. Er også 18 og uten kjæreste, som alltid. Rundt nyttårstider tenker jeg, i år blir det annerledes, i år kommer jeg til å få meg kjæreste. Før sommeren, tenker jeg, at kanskje møter jeg noen, og foran hvert skoleår. Jeg har møtt noen, spennende ting har skjedd, men noen kjæreste har det aldri blitt ut av det.

Jeg er heller ikke stygg, får ofte høre at jeg er fin og jeg tror folk synst det er rart at jeg aldri har hatt kjæreste. Gutter har vært interrssert i meg, men ikke de samme guttene som jeg har villet ha. Jeg har aldri syntes noe om å være sammen med noen bare for å være det. Selv på barneskolen tenkte jeg slik.....

Når jeg møter nye folk kvir jeg meg alltid til de skal begynne å spørre om jeg har kjæreste for deretter å spørre om tidligere forhold. Jeg synes det er flaut å fortelle at jeg aldri har hatt noe forhold.

Å miste jomfrudommen min har jeg hatt mulighet til, til og med til en jeg var utrolig forelska i. Men jeg vil ikke ligge med noen bare for å miste jomfrudommen min. Men jeg har jo begynt å lure etter hvert; er det nødvendigvis slik at

man bør vente til man har funnet den "rette"...(mener ikke den rette som den man skal dele resten av livet med, men den rette nå)

Jeg vet ikke.

Jeg føler liksom at i forhold til de fleste på min alder så mangler jeg noe på veien frem til nå. Har ikke gjort meg så mange erfaringer eller opplevd like mye som mine jevnaldrende. Jeg føler at dette gjør meg mer usikker når jeg nå møter nye gutter. Synes det er flaut å skulle fortelle dem at jeg ikke har vært i et forhold før. Er redd for hva de skal tro og tenke da.

Akkurat som deg, er jeg også veldig glad i friheten min. Hører på venninner som snakker om hva de ikke kan gjøre pga typen. Ser konflikter pga filleting. Da tenker jeg, herregud, det der hadde ikke jeg klart.

men samtidg så savner jeg å ha en der å være glad i som jeg vet også er glad i meg. En jeg kan ha det gøy sammen med, kose med og bare være nær...

Får håpe det vertfall er en trøst, at du er ikke den eneste...

Det er det hvertfall for meg, for jeg føler det ofte sånn i og med at jeg er den ensete av venninnene mine som ikke har hatt kjæreste.

Håper du snart møter en du fortjener! Deres øyne kan møtes når som helst, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnilleGutten

Jeg er en gutt på snart 22 år som aldri har hatt kjæreste. Av og til savner jeg det, og av og til er det godt å være fri også.

Det jeg etter hvert faktisk har begynt å tro ganske mye på, er at du må "like deg selv før andre kan like deg", altså at du må ha selvtillit, og tørre å gå på/ta initiativ. Jeg har selv alltid slitt med dårlig selvtillit, men har kommet meg mye de siste to åra. Jeg har nok hatt mulighter til å fått kjæreste, men jeg forelsker meg svært sjelden, og er redd for å "binde meg" på den måten.

Virker som jeg er motsatt av mange unge jenter ang. kjærlighet og sex. Jeg kan gjerne ha sex, men kjærlighet er liksom mye sterkere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, har det akkurat som deg! Fint å vite at vi er to! Har dessverre ingen trøstende ord nå, alt er bare dritt uansett!

Håper hvertfall du finner en du virklig fortjener!

Klmez

hei du!! jeg er også 18 og har heller ikke hatt noen skikkeli kjjæreste.... det suger skikkeli.... når jeg møter nye gutter og sånn synes de at det er kjempe rart og sånn, jeg har hatt mine muligheter men jeg har ikke tatt dem..... ikke er jeg sjenert heller, snarere tvert i mot, så jeg skjønner ingenting.

Det er også dødskjipt å fremdeles være jomfru når du er 18, det er liksom bare de skikkelige stygge som er det tenker jeg, men til og med de har fått seg noe... men jeg tenker det at i sommer ryker den til, noe jeg har tenkt hver sommer, men men skjer det skjer det...

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...