Gå til innhold

Alt bare dritt!


Millez

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor jeg gadd drikke idag, alt ble bare dritt, akkurat som jeg tenkte eller 'drømte' eller et eller annet tidligere idag... Tenkte alle kom til å stikke fra meg på byen, hva skjedde? Jeg ble stående igjen, helt alene, og forbanna fordi alle bare stakk. Akkurat nå (full og forbanna) har jeg bare lyst til å legge meg ned å dø! Føler ingen bryr seg om meg, uansett hvor snill jeg er, så kommer det bare dritt til bake! Er så lei den samme gamle dritten hele tida!!! Argh!

Unskyld for det innlegget her, måtte bare få ut litt agresjon, unskyld for alle skrivefeila oxo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...