Gå til innhold

Noen fra Kongsberg?


Ekaterinburg

Anbefalte innlegg

Ekaterinburg

Hei, vi har akkurat flyttet til Kongsberg kommune og er i ferd med å starte en ny adopsjons prosess. Lurte derfor veldig på om noen kan fortelle meg hvor lang tid det tar å få skrevet sosial rapporten her, hvordan de som kommer på hjemme besøk er osv?

Hadde satt veldig pris på om noen ville dele sine erfaringer.

Takk på forhånd.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvis du har en e-post adresse jeg kan nå deg på, kan du få mer info. Jeg har ikke ordnet meg noen annen adresse enn den jeg har navnet mitt i og den har jeg ikke lyst til å legge ut her.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekaterinburg

Hei!

Hvis du har en e-post adresse jeg kan nå deg på, kan du få mer info. Jeg har ikke ordnet meg noen annen adresse enn den jeg har navnet mitt i og den har jeg ikke lyst til å legge ut her.

Hilsen

Hei,

Takk for at du svarte. e-posten min er [email protected]

Jeg gleder meg til å høre fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også fra Kongsberg, og har akkurat fått ferdig sosialrapporten. Jeg har sendt deg deg en mail med litt info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...