Gå til innhold

Mobil med mulighet til mange mld???


Gjest Mobilbærta

Anbefalte innlegg

Gjest Mobilbærta

Hei jeg lurter på om det r noen her som vet om telefoner(helst nokia) som har plass til mange mld, vet at 6210 har plass til over 100, men den selges ikke mere. Typisk ass. Håper på svar fort.Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alven

De fleste nye nokia mobiler har jo plass til 150 mld... 8310 har i alle fall plass til 150.

Tror også de fleste mobiler har plass til over 100.

Men ikke kjøp 8310, den har sååå mye feil.

Ericsson t68 kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forelsket20

Tror også de fleste mobiler har plass til over 100.

Men ikke kjøp 8310, den har sååå mye feil.

Ericsson t68 kanskje?

Hva er feil på 8310? Har selv mobilen og er fornøyd, hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnilleGutten

6210 har, i likhet med de fleste andre nyere modeller fra Nokia antar jeg, plass til 150 meldinger på telefonen, i tillegg til de det er plass til på SIM-kortet.

6210 selges fortsatt den, selv om den snart er to år gammel.

Som regel er det en del bugs både på hardware og software på nyere Nokia-telefoner, så jeg ville nok ikke kjøpt det HELT nyeste. Men nå har kanskje 8310 vært ute lenge nok til at de nyeste leverte telefonene begynner å bli nokså bra?

Selv har jeg en 6210, og er forsåvidt veldig fornøyd med den. Men den er jo ganske stor (lang) i forhold til f.eks. 8310, så jeg vet ikke om jeg ville kjøpt den hvis jeg skulle handlet i dag. Men jeg vil heller ikke bytte den ut på leeenge, tror jeg. :)

Er utrolig deilig å ha plass til mange meldinger og telefonnumre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...