Gå til innhold

Prinsessen fyller 3 år i morgen!!!:-)


forelsket colombiamamma

Anbefalte innlegg

forelsket colombiamamma

I morgen fyller gulljenten vår 3 år, og i dag har vi feiret den med nesten hele familien. 27 personer med stort og smått (det manglet bare 3):-) Vi var veldig spent på hvordan hun ville reagere på at alle sammen var samlet, og det gikk veldig greit. Hun har jo møtt alle tanter, onkler, kusiner og fetre og besteforeldre før selvfølgelig, men ikke alle sammen samlet i en hel hønseflokk:-)

Det er tross alt første bursdagen vi feirer sammen med henne så vi nærmest krevde (hihi) at alle måtte være hjemme denne dagen, og det var de.

Det var morsomt å få lov til å invitere til barnebesøk. Det var liksom noe nytt, noe vi tidligere bare har fått lov å delta i, ikke tatt del i på ordentlig, hvis dere skjønner hva jeg mener:-)

Nå sover herligheten og jeg vet at hun, når hun våkner i morgen, kommer til å si; jeg stol jente no, te ål, sant mamma:-)

hilsen en lykkelig og trøtt mamma, nemlig en (tidligere lengtende colombiamamma)Nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 3 års dagen til prinsessa!!! Visst er det en fantastisk og spesiell opplevelse å feire den første fødselsdagen til barna våre etter hjemkomst, enten de nå fyller ett, to eller tre år! Ønsker dere alle en flott dag imorgen også, på selve dagen.

P.S. Jeg skjønner godt at du har bytta nick til "forelsket", så skjønn som prinsessa deres er!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratuler din vakre Bucaramanga prinsesse med 3 års dagen.

Herlig alder!!!

Vår Bucaramanga prisnsesse fylte 3 år for snrat 2 mnd siden!! Nå har hun sommerferie sammen med bestemor og bestefar på hytta, vi skal jobbe 1 uke til, så er det ferie, men det er noe med det at vi samler ferie til ny hentereise!!!

Ha en riktig fin bursdags feiring imorgen og fortsatt god sommer:-)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lengtende colombiamamma

Gratulerer med 3 års dagen til prinsessa!!! Visst er det en fantastisk og spesiell opplevelse å feire den første fødselsdagen til barna våre etter hjemkomst, enten de nå fyller ett, to eller tre år! Ønsker dere alle en flott dag imorgen også, på selve dagen.

P.S. Jeg skjønner godt at du har bytta nick til "forelsket", så skjønn som prinsessa deres er!

;-)

TUSEN TAKK! Vi synes selvfølgelig også at hun er ufattelig skjønn og bedårende:-)

Hun har ikke sovet særlig godt i natt, kanskje hun fikk litt for mye kake?:-)

Og ja, jeg er virkelig forelsket (hihi)

God sommer til dere også!

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...