Gå til innhold

No more barbie2


Gjest girl18

Anbefalte innlegg

Gjest girl18

Kjenner meg helt igjen med det

werta sier, føler meg helt klar for å ha sex nå, men eg er fremdeles litt usikker.

Begynner å inse nå at film er film og virkelighet virkelighet.

Unnlot med vilje å fortelle en ting som eg vil ta med nå; eg har to kanidater.

1. en gutt eg er kjempe glad i og som er forelsker i meg. (vet ikke om eg er forelsket, han noen problmer eg må komme over først, driver å stenger ute alle slike føleser nå)

Vi har snakket om å bli sammen, men eg trenger litt mer tid, har ligget i samme seng and stuff, men ikke hatt selve samleiet.

2. en annen gutt, vi var begge forelsket i hværandre før, han bor i utlandet men er hjemme i feiene. Han er fremdeles intresert i å ha sex med meg, vet ikke med forhold, vet ikke hva eg selv vil.

Eg trodde alltid at han kom til å bli min første, har liksom grodd seg fast i hodet uten at eg vil liksom.

Har ikke sett han på lenge, men skal oppsøke han fordi eg må finne ut om eg fremdeles har føleser for han.

Nr1 har aldri vært intresert i jenter før, og eg trodde at eg kom til å være hans første også, helt til vi snakket om sex og han sa at han hadde hatt det en gang, men en jente som ikke betydde noe. Nå vet han jo at eg ikke har hatt det.

Eg ble kjempe sjokkert og litt skuffet og deprimert, men har kommet meg litt nå, kan jo ikke straffe han for hva han har gjort før han engang kjente meg!

Men alikevel, om eg gjør det før eg blir sammen med han, hvor greit er det eg eg faktisk ligger med nr 2, slik eg alltid har trodd at det kom til å sje. At vi får den ene natten vi begge alltid har trodd på?

Også blir eg sammen med nr2, vet eg høres forferdelig vimsete og billig ut nå.

Og NEI eg skal ikke ha sex før eg har ordnet opp i de andre problemene.

Men la oss si at eg faktisk lå med nr2 og siden (ikke dagen etter da) blir sammen med nr1, hadde eg vært utorlig egosistisk om eg ikke fortalte om den ene natten da?

Vi er jo ikke sammen så det ville jo ikke vært direkte utroskap, men han hadde nok blitt såret.

Jomfruhinnen min tror eg er ødelagt for lenge siden, begynte i hværtfall å blø helt uten grunn en dag for mangen år siden, og bruker tampong plus har blitt fingret.

Er eg helt på jordet når eg i det hele tatt vurderer dette??

Skal min frste bli han eg alltid hadde trodd det skulle bli eller han eg kommer til å bli sammen med når vi blir sammen.

Og NEI det er ikke sånn at eg på død og liv vil ha sex nå, men eg tror eg er klar for det.

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest notready

Du virker ikke klar for å ha sex med noen av disse kandidatene. Den dagen du er klar, vil du forstå det selv. Da trenger du inegen råd fra andre. Da vil du nemlig _vite_ det selv. Vent du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnilleGutten

Synes dette er litt typisk "jentete", å nærmest måtte skrive en psykologisk avhandling og forhåndsdrøfte alle mulige tilfeller av hva som KAN skje, og ikke minst hva som KUNNE ha skjedd hvis atte bla, bla, bla... osv.

Jeg mener ikke å være ekkel/erte, jeg forsøker bare å sette litt på spissen hvordan jeg føler at mange jenter tenker innimellom.

Ikke analysér alt og alle. Hvis du synes det er riktig å ha sex med den ene eller andre, så gjør det. Hvis ikke; la være. Det er mitt råd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...