Gå til innhold

Reisedato mottatt :o))


Noraførr

Anbefalte innlegg

hei alle sammen,

så har vi lagt bak oss den første uka etter tildeling. Uka som har vært en 'uten for kroppen'-opplevelse. Uka hvor all spenningen som hadde bygd seg opp endelig fikk sitt utløp. Uka hvor vi har studert HENNE nøye. Uka hvor vi storsett har ristet på hodet og sukket høyt av undring - Det er nesten sånn at vi ikke tror at det er sant - At vi har vært sååå heldige å få nettopp henne. Skjønner jo nå når folk har sagt at alle får det barnet som er rett for dem *smiler*

Fra vi søkte til kommunen første gang og til vi fikk tildeling tok det nøyaktig 2 år + 4 mnd. + 2 uker --- så det var deilig når forløsningen endelig kom!

Så har vi fått vite at vi er 5 par i gruppa fra VB som skal reise sammen til Kina - og vi reiser torsdag 29. august, altså om 6 uker. Hadde selvfølgelig håpet på enda tidligere avreise, men nå har vi i alle fall en dato å forholde oss til. Vi glær oss !!!

Så nå er også vi i gang med sjarmøretappen. Den som ikke krever så god utholdenhet for å klare *ler*

klem fra mamman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Jammen 29.august, det er jo snart det! :o)) Heldige dere som har kommet så langt. Likevel er det nesten 3 uker lengre ventetid fra tildeling enn AF har hatt i det siste. Håper ikke det er en trend at VB også blir tregere der igjen. Tenker dere gleder dere!

I går fikk forresten Melis & Co "overlevert" sine små. Gleder meg til å høre hvordan de har hatt det og hvordan alt har gått.

Og siden jeg er vant med å komme med månedlig oppdatering når jeg svarer på innlegg fra deg, her kommer det:

Vi hadde 8 måneders jubileum siden papirene våre ble sendt til Kina i går. Så nå er jeg offisielt i niende måned!

:-) Det føles ganske deilig å kunne si det faktisk. Plutselig så ble det ikke så lenge til det begynner å nærme seg... leste på en av de mange listene rykter om (med trykk på rykter!!) at junitildelingene er ferdige til signering, juli er i matching room og august er i review room. Dvs at hvis det stemmer så har de begynt å kikke på august, og august er jo liiiike før november, sant vel?! :-)) Og nå skal vi snart på ferie, og når vi kommer hjem er det jo høst, og da nærmer det seg jaffall med stormskritt... Tralala...

Ha det fint i innspurten da Noraførr!

Sommerhilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk nå nærmer det seg. Jeg skulle ønske det var meg som bare hadde den siste sjarmøretappen igjen.

Jeg merker at tiden begynner å gå saktere nå. Det er nå gått 1 år siden våre papirer kom til Kina, så vi har vel ikke så lenge igjen før vi er der dere er nå.

Da jeg leste ryktene fra AAA så kjente jeg det kriblet i hele kroppen. Tenk om de sitter der borte på andre siden av kloden og ser på vår sak akkurat nå. Det er en merkelig tanke.

Lykke til med de siste forberedelsene og turen ned til Kina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, Noraførr! Og, 6 uker - hva er det, da? *blunker lurt* Vi Thailandadoptanter har jo "år" med venting etter tildeling... *sukk* Men, så får vi jo også tildeling fort. Nå kan vi jo vente litt sammen på siste etappe :) Vi har _enda_ ikke reisedato, men vi må vel få reise i begynnelsen av sept. iallfall!!! Minimannen må få komme _hjem_ snart! Og, det samme må den lille tulla deres! Kjenner igjen følelsen fra den første uken - herlig, ikke sant! Nyt sola og sommeren mens dere venter! Snart er vi mamma'er på ordentlig og ikke bare "avstandsmamma'er" :)

klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, Noraførr! Og, 6 uker - hva er det, da? *blunker lurt* Vi Thailandadoptanter har jo "år" med venting etter tildeling... *sukk* Men, så får vi jo også tildeling fort. Nå kan vi jo vente litt sammen på siste etappe :) Vi har _enda_ ikke reisedato, men vi må vel få reise i begynnelsen av sept. iallfall!!! Minimannen må få komme _hjem_ snart! Og, det samme må den lille tulla deres! Kjenner igjen følelsen fra den første uken - herlig, ikke sant! Nyt sola og sommeren mens dere venter! Snart er vi mamma'er på ordentlig og ikke bare "avstandsmamma'er" :)

klem,

Håper at dere snart får reisebeskjed. Det må være tungt å gå sånn å vente i 'det uvisse'.

Vi får slå følge på den siste delen av veien. Godt å være kommet så langt i alle fall :o)

Det er tungt å samle tankene omkring jobben. Hadde ferie i forrige uke + i går. Skal jobbe ut uka, og så tar vi ei ny ferieuke. Deretter blir det jobb helt fram til 27/8 (vi reiser trolig til Oslo 28/8 - og så til Kina 29/8). Tipper at det bli tungt på slutten..,å jobbe, altså.... men så har vi jo så mye å glede oss til.

Nå ser vi virkelig fram til å begynne å skaffe tilveie det vi trenger. Vaske klær og legge klar i skuffer og skap. Å, så heldige vi føler oss!

Vi får 'snakkes' senere! Nå er arbeidsdagen snart slutt :o))

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jammen 29.august, det er jo snart det! :o)) Heldige dere som har kommet så langt. Likevel er det nesten 3 uker lengre ventetid fra tildeling enn AF har hatt i det siste. Håper ikke det er en trend at VB også blir tregere der igjen. Tenker dere gleder dere!

I går fikk forresten Melis & Co "overlevert" sine små. Gleder meg til å høre hvordan de har hatt det og hvordan alt har gått.

Og siden jeg er vant med å komme med månedlig oppdatering når jeg svarer på innlegg fra deg, her kommer det:

Vi hadde 8 måneders jubileum siden papirene våre ble sendt til Kina i går. Så nå er jeg offisielt i niende måned!

:-) Det føles ganske deilig å kunne si det faktisk. Plutselig så ble det ikke så lenge til det begynner å nærme seg... leste på en av de mange listene rykter om (med trykk på rykter!!) at junitildelingene er ferdige til signering, juli er i matching room og august er i review room. Dvs at hvis det stemmer så har de begynt å kikke på august, og august er jo liiiike før november, sant vel?! :-)) Og nå skal vi snart på ferie, og når vi kommer hjem er det jo høst, og da nærmer det seg jaffall med stormskritt... Tralala...

Ha det fint i innspurten da Noraførr!

Sommerhilsen fra

8 mnd = 4 + 4 mnd = godt over halvvegs!!

Dere kommer etter sakte, men sikkert. Jeg synes faktisk at ventetiden gikk greit - det var tyngst mot slutten, men jeg følte med usannsynlig rolig da oxå. Nå er alt bare herlig :o)

Våre papirer er datert 24/6-02 i Kina - og vi fikk beskjeden 2 uker etter dette, så jeg synes de jobber godt i CCAA for tiden.

Når det gjelder hentereisen sier VB at det går 6-8 uker fra tildeling til henting. For vårt vedkommende blir det altså 7 uker + 3 dager - så de holder da det de lover. AF er nok litt kjappere på avtrekkeren. Melis og de ventet 5 uker + 1 dag, så da er differansen 2 uker + 1 dag. Melis skrev i e-post til meg at reisen kom raskere enn forventet?!? VB er i alle fall tidligere ute med reisebeskjed enn AF. Så da går det vel sånn opp-i-opp *ler*

Vi har det i hvert fall bra, og jeg ønsker dere en fortsatt GOD VENTETID! .... Og snart passerer dere 9 mnd :o)

sommerklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenk nå nærmer det seg. Jeg skulle ønske det var meg som bare hadde den siste sjarmøretappen igjen.

Jeg merker at tiden begynner å gå saktere nå. Det er nå gått 1 år siden våre papirer kom til Kina, så vi har vel ikke så lenge igjen før vi er der dere er nå.

Da jeg leste ryktene fra AAA så kjente jeg det kriblet i hele kroppen. Tenk om de sitter der borte på andre siden av kloden og ser på vår sak akkurat nå. Det er en merkelig tanke.

Lykke til med de siste forberedelsene og turen ned til Kina.

passert 1 års ventetid er jo ikke så verst. Ja, kanskje ligger deres søknad på bordet til en saksbehandler i disse dager. Spennende er det i alle fall, og utrolig deilig var det å få vite hvem vi har ventet sånn på.

Ha fortsatt GOD VENTETID - Snart er det dere som står for tur på tildelingslista :o)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 mnd = 4 + 4 mnd = godt over halvvegs!!

Dere kommer etter sakte, men sikkert. Jeg synes faktisk at ventetiden gikk greit - det var tyngst mot slutten, men jeg følte med usannsynlig rolig da oxå. Nå er alt bare herlig :o)

Våre papirer er datert 24/6-02 i Kina - og vi fikk beskjeden 2 uker etter dette, så jeg synes de jobber godt i CCAA for tiden.

Når det gjelder hentereisen sier VB at det går 6-8 uker fra tildeling til henting. For vårt vedkommende blir det altså 7 uker + 3 dager - så de holder da det de lover. AF er nok litt kjappere på avtrekkeren. Melis og de ventet 5 uker + 1 dag, så da er differansen 2 uker + 1 dag. Melis skrev i e-post til meg at reisen kom raskere enn forventet?!? VB er i alle fall tidligere ute med reisebeskjed enn AF. Så da går det vel sånn opp-i-opp *ler*

Vi har det i hvert fall bra, og jeg ønsker dere en fortsatt GOD VENTETID! .... Og snart passerer dere 9 mnd :o)

sommerklem fra

Kjære Noraførr :o))

Så deilig at dere har fått reisedatoen allerede !!! Fint å vite HELT sikkert når dere skal få treffe tulla deres. Tenker tiden flyr med alle tingene som må ordnes før dere skal reise.

Lykke til i denne ALLER siste ventetiden.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at dere snart får reisebeskjed. Det må være tungt å gå sånn å vente i 'det uvisse'.

Vi får slå følge på den siste delen av veien. Godt å være kommet så langt i alle fall :o)

Det er tungt å samle tankene omkring jobben. Hadde ferie i forrige uke + i går. Skal jobbe ut uka, og så tar vi ei ny ferieuke. Deretter blir det jobb helt fram til 27/8 (vi reiser trolig til Oslo 28/8 - og så til Kina 29/8). Tipper at det bli tungt på slutten..,å jobbe, altså.... men så har vi jo så mye å glede oss til.

Nå ser vi virkelig fram til å begynne å skaffe tilveie det vi trenger. Vaske klær og legge klar i skuffer og skap. Å, så heldige vi føler oss!

Vi får 'snakkes' senere! Nå er arbeidsdagen snart slutt :o))

klem fra

Ja, det er veldig tungt å ikke ha en dato å forholde seg til... Men, når man venter på verdens herligste gutt *smiler*, så holder man ut. Det kunne jo ikke vært en annen enn minimannen - han var ment for oss (eller omvendt)!

Vi tar nesten ikke ferie i sommer, bare en dag nå og da. Det er litt tungt, det også... Men, vi vil spare opp mest mulig tid til minimannen vår kommer :) Helgene er imidlertid fullstappet! Her skal vi ikke gå hjemme å tenke Tankene, nei! Vi må aktivisere oss i denne siste venteetappen for ikke å bli gal av all ventingen :)

*Litt utålmodig sukk* Tenk hva som ligger foran oss begge, da, Noraførr :)))) Vi er heldige!

Nei, nå må jeg begynne å jobbe. Skal ut med ei venninne i lunchen i dag - gleder meg!

Ha det fint oppe i nord! Her i Oslo kom gråværet i dag, men det er fortsatt deilig og varmt. Vi tastes!

Sommerklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...