Gå til innhold

Vi venter.......Kina


Majata

Anbefalte innlegg

Heisann !

Har ikke vært aktiv her på lange tider, men nå kan jeg ikke holde meg unna lenger....Ser at her er mange jeg kanskje aldri har presentert meg for, så her kommer en kort intro:

Vi er Majata 33 år og Jan E. 40 år. Bor i Tromsø.

Adopterer gjennom VB.

Papirer sendt Kina 10.juli 2001.

Ha en fin dag alle sammen......:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

koselig å høre fra den kanten igjen. Vi var jo litt ivrigere i korrespodansen for over 1 år siden *smiler*

Ja, nå er det ikke lenge igjen å vente for dere. Vi sendte papirene til Kina 7/5, så dere ligger 2 mnd. bak oss. Spennende tid dere har fram for dere. Prøv å 'nyt' den - den kommer ALDRI tilbake.

Kanskje vi kunne ha møttes en gang jeg drar til Tø?

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Vi er også i venteprosessen og skal adoptere fra Kina. Vi ligger ca 4 mnd bak dere i løypa. Ser at vi ikke er langt unna hverandre hverken geografisk eller aldersmessig. Dersom dere ønsker kontakt, gi et lite hint da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Vi er også i venteprosessen og skal adoptere fra Kina. Vi ligger ca 4 mnd bak dere i løypa. Ser at vi ikke er langt unna hverandre hverken geografisk eller aldersmessig. Dersom dere ønsker kontakt, gi et lite hint da vel!

Hei!

Beklager at jeg blander meg inn.

Du sier at dere er ca 4 måneder bak Majata.

Vil det si at dere sendte papirene deres i november? Det gjorde nemlig vi! De ble sendt 15.november, og vi bruker VB.

Dere da? :o)

Hilsen en som begynner å glede seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig å høre fra den kanten igjen. Vi var jo litt ivrigere i korrespodansen for over 1 år siden *smiler*

Ja, nå er det ikke lenge igjen å vente for dere. Vi sendte papirene til Kina 7/5, så dere ligger 2 mnd. bak oss. Spennende tid dere har fram for dere. Prøv å 'nyt' den - den kommer ALDRI tilbake.

Kanskje vi kunne ha møttes en gang jeg drar til Tø?

klem fra

Sender mail sånn ca. NO. Artig å "snakke" med dæ igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Vi er også i venteprosessen og skal adoptere fra Kina. Vi ligger ca 4 mnd bak dere i løypa. Ser at vi ikke er langt unna hverandre hverken geografisk eller aldersmessig. Dersom dere ønsker kontakt, gi et lite hint da vel!

Koselig nick du har.....vil svært gjerne ha kontakt med dere. Mail meg gjerne her:

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...