Gå til innhold

Smokkefeen har fått nok en smokk!!


bipo

Anbefalte innlegg

Tulla vår er fire år, og har vært veldig avhengig av smokken sin (tutte her hos oss)

I ferien har vi vært i Kristiansand, og på vei hjem overnattet vi i Kragerø. Stooor skrekk for tulla, smokken var ikke å finne.

Ja,ja måtte mor si, smokkefeen syntes nok at det var på tide hun fikk en ny smokk i samlingen sin da. Vi får huske å skrive brev når vi kommer hjem og spørre om du kan få en gave i bytte for smokken.

Tulla funderte en stund over dette, og svarte så kontant:

"ja, vi får vel det, men jeg synes smokkefeen er frekk som bare tar smokken uten å spørre først !!!"

Det hører med til historien at tulla har sovet godt uten tutten sin etterpå, noe fornærmet på smokkefeen enda, men dog.....

Sommerhilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei til den smokkløse Tulla

Det minner meg om min yngste sønns tap av smokken da han var omtrent på samme alder som deres Tulla. Han hadde sår rundt munnen og jeg fant det for godt å ta fra ham smokken. så da han spurte etter den, sa jeg at det var en fugl som hadde tatt smokken hans.

Da kom det kontant fra overkøya fra hans eldre bror: "Er det eventyr eller er det sant?"

"Eventyr" svarte jeg.

Neste dag så minstemann en kråke og ropte begeistret:"Der er den fuglen som tok smokken min."

Hver kveld lå minstemann og tenkte på fuglen som hadde tatt smokken hans og måtte få fortalt eventuret om og om igjen.

Minstemann er nå en stor voksen mann og far til to skjønne colombiabarn.

Den eldste er fem og sa her om dagen: "Pappaen min han blir farfar til mine barn". Planene er helt klare for ham, han skal bli politimann og far til mange barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...