Gå til innhold

Registrert i BUFA


Lengsel1365380312

Anbefalte innlegg

Lengsel1365380312

Enda et skritt er tatt, for i går fikk vi brevet fra BUFA om at vi er registrerte der - med dato 8. juli. Nedtellingen på fire måneders behandlingstid er igang (selv om de skrev 3-4 måneder tar vi høyde for 4).

Det nærmer seg mer en noen sinne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mattias

Hei og gratulerer!!!

Så deilig å starte nedtellingen med en håndfast dato, selv om det er 4 mnd til neste etappe, skal du se de går kjempefort (vi får underholde hverandre utover høsten).

Vi har fortsatt ikke fått rapporten vår fra BV, som ble levert 4 dager etter deres, så dersom jeg ikke får noe i løpet av uken, tror jeg nok jeg tar en tlf for sikkerhets skyld. Fikk en kopi av rapporten ved signering, så jeg håper de bare har droppet å sende oss en kopi, og at den er sendt BUFA selv om vi ikke har fått beskjed.

Gleder meg til det du vet!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengsel1365380312

Hei og gratulerer!!!

Så deilig å starte nedtellingen med en håndfast dato, selv om det er 4 mnd til neste etappe, skal du se de går kjempefort (vi får underholde hverandre utover høsten).

Vi har fortsatt ikke fått rapporten vår fra BV, som ble levert 4 dager etter deres, så dersom jeg ikke får noe i løpet av uken, tror jeg nok jeg tar en tlf for sikkerhets skyld. Fikk en kopi av rapporten ved signering, så jeg håper de bare har droppet å sende oss en kopi, og at den er sendt BUFA selv om vi ikke har fått beskjed.

Gleder meg til det du vet!!!

Klem

Heisan!

Hvis jeg var deg, ville jeg ha ringt BV i dag, for konsulenten sa til oss at vi skulle få kopi av rapporten sammen med vurderingen og brev fra BV til BUFA. Det er viktig at det ikke stopper opp i kommunen!! Det er sikkert ingen fare, og du har helt sikkert rett mht droppe kopi siden dere hadde fått kopier av alt ved signering, men bare for sikkerhets skyld....?

Gleder meg også til det du vet!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colombiamamma

Deilig å endelig ha nådd en ny milepel??

Følger spent med på hvordan det går med dere fremover. vi ligger jo nesten likt.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi er kommet like langt, fikk brev fra BUFA denne uka der søknaden er registrert den 11.07.

De antydet 3-4 mnd. behandlingstid til tross for stor søkermengde. Håper alle papirene til Col. kan være klar for avsending innen utgangen av året, så er kanskje neste sommer en mulighet for familieforøkelse.............

Hyggelig at vi er flere som ligger likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...