Gå til innhold

Aldersforskjell - 16 - 22 år?


Gjest olaus

Anbefalte innlegg

Gjest olaus

Hei!

Traff ei jente tidl. i sommer - riktig søt og koselig, og vi har mye felles.. "problemet" er at hun er 16 og jeg 22.. 6 år..

Før har jeg på en måte tenkt at 3-4 år yngre er maks.. nå er jeg litt i tvil..

I tillegg må det vel nevnes at jeg studerer i en helt annen by..

Er det i det hele tatt realistisk å prøve å bygge noe? Ta kontakt og foreslå litt brevveksling el. lign, som en start? Eller bør det legges på is?

Hadde jeg spurt meg selv som uforelsket, ville jeg nok svart at det hele er uaktuelt - men som kjent har forelskelsens rosenrøde skyer en tendens til i stor grad å tilsløre fornuften.

Tenker ikke på å starte noe forhold på rappen - men spør om hvorvidt det blir patetisk å ta kontakt med henne, og prøve å bli bedre kjent, på tross av avstand og forskjell i alder.

Vil tross alt ikke la fornuften gjøre at jeg unnlater å ta kontakt med en person, som kanskje er riktig for meg..

Er det noen her med lignende erfaringer, eller generelle synspunkter, så mottas de med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xpert

Ta kontakt med henne.

-----------------------

"Alder er bare tall...... Og tall er bare tull......."

"det eneste du kommer til å angre på er det du aldri gjorde"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

syns ikke det er stor aldersforskjell jeg,det er vel vanskeligere at dere bor så langt fra hverandre, syns du skal ta kontakt med henne og bli bedre kjent. Å se om du fortsatt føler det samme.

Hva som skjer videre får du heller ta når den tid kommer

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest olaus

syns ikke det er stor aldersforskjell jeg,det er vel vanskeligere at dere bor så langt fra hverandre, syns du skal ta kontakt med henne og bli bedre kjent. Å se om du fortsatt føler det samme.

Hva som skjer videre får du heller ta når den tid kommer

Lykke til

Takk :)

Lenke til kommentar