Gå til innhold

Ammekos


Gjest just wondering

Anbefalte innlegg

Gjest just wondering

Jeg elsker det når kjæresten min koser og suger på brystvortene mine. Det jeg lurer på er om man kan bli kåt når man ammer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke jeg

Jeg husker at jeg likte spesielt godt at mannen min sugde og kjælte med brystvortene mine da jeg var på slutten av graviditeten. Noe jeg ikke hadde vært så opptatt av før.

Men så snart ungen ble født og jeg begynte å amme så var det slutt på kåthetsfølelsen når det gjaldt brystvortene, og iallfall ikke under amming.

Jeg tror nok snarere at amming kan nedsette sexlysten en del. Jeg var ikke samme kåte meg igjen før etter at amminga var over. Men sex hadde vi hele tiden for det da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir veldig anneledes, jeg synes overgangen fra mor til elskerinne og tilbake igjen er vanskelig pga. de forskjellige hormonene som skifter rundt i kroppen fra rovdyr til caregivver på 30 sek, er ganske heftig.

Brystene føles andeledes når man er sexuelt opphissa

og da er det digg å bli kost med.

når man ammer er det andeledes man er mindre følsom eller egenlig ikke( i begynnelsen kan det gjøre fordømt vondt) men mindre irritabel om du skjønner hva jeg mener..

jeg har ammet nå i snart to og et halvt år og det har hendt at jeg har kunnet merke det eller har hatt en slags seksuell reaksjon på ammingen men det er ikke noe å være hverken flau eller bekymra for man klarer å styre seg for å si det sånn,

gjør det jo litt mindre kjedelig og ligge å vente på at sneipen skal bli ferdig og ligge å planlegge hva man skal utsette det stakkars intetanende far for etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, definitivt. Hormonet som styrer lyst, og hormonet som styrer utdrivningsrefleksen er det samme.

Enkelte får endatil orgasme under amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...