Gå til innhold

Majata


Gjest nijni

Anbefalte innlegg

Gjest nijni

Hei, koselig å høre fra noen som ligger nærme oss i køen....

Vi sendte papirene våre til Kina rundt den 10 august...altså en mnd. etter dere i løypa. Det blir nå veldig spennende å følge med dere fremover. Vi har en lovnad på at vi får tildeling i oktober og da vil jo det bety at dere får i september...sånn omtrent.

Fint om vi kan rådføre oss litt med dere da, dersom det er noe vi lurer på under veis? Dere er jo sikkert kommet hjem til vi drar ut på den lange reisen.....

Koselig å holde kontakt.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Vi håper på tildeling rund den 10.september.....da er det gått akkurat 14 måneder......tenkt at tiden har gått så fort....kan nesten ikke tro det.

Vi venter vårt første barn. Hadde sikkert hatt 14 barn dersom alt hadde fungert normalt i kroppen min....men, det gjør det jo ikke....så da er det jo slik at ALT HAR EN MENING.....det er jeg overbevist om....

Veeelllll 14 er vel kanskje å overdrive en liten tanke...he,he.....

Koooselig i kveld....regn, tåke, 12 grader....mannen ser DVD....og jeg på data`n....kan en ha det bedre....litt rart at det er så pass mørkt ute...har stearinlys på for første gang siden i vinter....

Gleder meg til det blir min tur å være informant.....he,he....Livet er så godt å leve....i sær akkurat no i disse tider. Holder forresten på med nye hjemmesider....skal legge de ut om ikke så lenge....har tenkt å skrive ALT OM ADOPSJON...fra vårt ståsted..selvfølgelig...en del tanker og fakta....Moro å holde på med.

Vi "snakkes"

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...