Gå til innhold

En deilig gutt..Råd folkens?


Gjest 7himmel

Anbefalte innlegg

Gjest 7himmel

For en stund tilbake traff jeg en gutt. Vi hadde masse øyekontakt og sånn, men ble aldri kjent. Nå har han bodd vekke et år.For et par dager siden traff jeg han igjen. Snakka fremdeles ikke med han, men hadde som alltid en del øyekontakt. Han er vel den som har prøvd mest å bli kjent med meg, men jeg blir totalt avvisende. Jeg klarer bokstavelig talt ikke å si et eneste ord til han! Jeg har aldri i mitt 18 år lange liv vært så forelsket i noen gutt. Har aldri vært sammen med noen heller, så jeg er ganske uerfaren på dette området. det er forøvrig ikke han...Jeg vet at det er flere gutter som er interissert i meg, og jeg har absolutt ikke dårlig selvtillit, men når han er der derimot...åååhh...ja hva skal jeg vel si...?Jeg vet hva jeg må gjøre hvis jeg skal få han, men saken er den at jeg ikke klarer det! Jeg vil ikke forlate denne verden uten å vite at jeg i hvertfall prøvde...Derfor lurer jeg på om noen av dere her inne har noen gode ord på lager som gjør at jeg får litt mer mot. Et eller annet, feks slageren: "Det er bedre å angre på noe du har gjort enn å angre på at du aldri gjorde det" (eller noe i den duren) Jeg vil så sårt bli kjent med han. Jeg er så redd for at han skal være "sur" på meg for at jeg aldri tar kontakt eller noe...Vi vanker en del i samme miljø, og jeg kan liksom ikke "unngå" han. Av og til har jeg lyst å gjøre det, for det er så sinsykt flaut å gå der og se på han uten å gjøre noe som helst.Det har vært gående i så lang tid nå. Han er så utrolig pen, og virker som en fantastisk gutt! Tror vi hadde vært et bra par. Av og til når jeg ser på han tenker jeg at han må være den rette. Vet ikke hvorfor, har aldri tenkt sånn før når jeg har vært forelska i noen...Kjenner jo han ikke særlig heller, selv om jeg vet en del om han og hvordan han er som person. Gode råd folkens?Plis?

Hilsen en jente som er i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Ta mot til deg og fortell han at du liker han:-)

*sender 4kg selvtillit, 2m mot og 6stk sjarmerende smil som du kan bruke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...